Oh jee... Ik heb het gedaan...

Gestart door thuur, 08-09-2005 17:00:42

Vorige topic - Volgende topic

DopdeDouwer

En heeft de lasser nog wat gaten weten te dichten?
Vierkant Rules

Eugene

Bekend gezicht heeft die lasser ;D

If it's not blown, it sucks...

wepster

nee hij had geen tijd druk op het werk maar komend weekend gaat er weer een hoop gebeuren heb ik me laten vertellen ;D ;D ;D

thuur

Jullie hadden nog wat tegoed....

25-5-2006

Citaat van: De Lasser
Hier weer een dag werk.

De bak voor het reserve wiel zit er nu in en de plaat die daar van slecht was is ook vervangen. Het achter scherm is nu bijna helemaal pas en al met de verzettang bewerkt (wat trouwens geweldig werkt).

Ik heb met de knabbelschaar de plaat van de body ook op maat gemaakt maar ik moet alleen nog de bitumen er af halen in de binnenkant van het scherm en dan kan die er in gelast worden.

Ik denk dat ik zaterdag morgen de linkerachterkant wel klaar moet hebben en dan kan ik me eens aan de koker begeven, die levert minder werk op en zal dus denk ik ook vrij snel op zijn plek zitten. Maar dan komt het moment waar we op hebben gewacht de vloer plaat !!!
Die levert het meeste en het vervelentste werk op omdat ik eerst de bitumen er af moet hebben en het dan pas op maat kan maken.

Gr 8)

thuur

5-6-2006

De thuurbo gaat lekker vooruit.

Hierbij ff wat foto's van het werk van vandaag.
Om te beginnen is de linker achterkant nu klaar.
Het scherm zit er in, de reservewiel bak zit er in en de achterste koker is nu ook dicht.

Volgende week hoop ik de voorste koker dicht te mogen maken en dan ook meteen de voorvloer te kunnen doen.

Als ik die klaar heb ga ik pas naar de andere kant om daar het zelfde ritueel te voltrekken.

Gr 8)

wepster

thuur

17-6-2006

Hier weer een paar foto's van de thuurbo  ik heb vandaag het rechter scherm er in gezet en dicht gemaakt morgen gaat de rechter koker er in en dan is die kant klaar dan kan daar de deur er in
Dan wil ik volgende week de vloer en de koker aan de linker kant doen en in dien mogelijk afkitten zodat hij klaar is dan

Gr 8)

wepster

kijk en morgen volgt de rest ;D

elianmars

Taranis

:o :o

Als er ooit nieuwe stukken in mn auto gezet moeten worden, weet ik waar ik moet zijn geloof ik! Ontzettend netjes werk!

Eugene

If it's not blown, it sucks...

wepster

zo dan het las werk is klaar en de foto's volgen van thuur nathuurlijk.
morgen nog een laatste hand aan leggen en dan samen met thuur de
zooi dicht kitten,en thuur word meneer plamthuur ;D ;D ;D

thuur

Yep.... Erg druk gehad afgelopen tijd (ik neem altijd verlof als mijn collega's net terug zijn ;D), plus een klein incidentje hebben deze werkzaamheden op een laag pitje gezet :-\

Ik ben vandaag 3 weken geleden met mijn hand in de deur klem komen te zitten. Ik drukte de ruit omlaag en toen greep het raam de kabel van het bedieningspaneeltje. Instinctief greep ik naar het paneeltje wat inmiddels in de deur was geschoten. Toen kwam ik klem met mijn hand tussen de dwarsbalk (Volvo veiligheid ::)) en het raam. Ik kon werkelijk waar geen kant op, en daarbij zat mijn vinger nog steeds op het 'raam omlaag' knopje :-[

Vrouwlief gevraagd het contact uit te schakelen en terwijl ik het redelijk benauwd kreeg afgevraagd wat ik kon doen. Het raam zat zo vast op mijn hand dat ik geen vinger meer kon bewegen. Ik was dan ook overtuigd dat mijn hand gebroken was :-\

Omdat ik er van geen enkele kant bij kon, een oliekannetje gevraagd en de boel onder de olie gegooid. Met veel kracht en wrikken kon ik mijn hand toch loskrijgen :D Met een zak ijs en een biertje even tot rust gekomen.

Mijn hand is niet meer zo dik en de knokkels zijn weer dicht 8) Vingers zijn nog pijnlijk (gekneusd?) maar we gaan stug door!

Binnenkort vakantie, dan kan ik eens wat meters maken. Laatste stand van zaken is dat de linkerachterkant geheel roestvrij is ;)

Je zult maar een hobby hebben.... :P

Gr ;D

DD

Ben

Jemig Thuur, dat vertel je lees ik nu pas !?

Sterk spul hé, Volvo ;-)

Edit :D