Nieuwe rrrr

Gestart door heerrrrlijk, 16-09-2005 20:43:09

Vorige topic - Volgende topic

heerrrrlijk

Even voorstellen;
Heb al 3 x een 850 gehad 2 r en en 1 t5r , deze laatste is een half jaar geleden voor mijn deur gestolen,gebruikt voor een ramkraak en vervolgens aan de duitse grens in brand gestoken.......erg zuur.....de dieven hebben in ieder geval wel in een heerlijke auto mogen rijden!!!!
Nu heb ik een hele mooie groene r uit juli 96 estate automaat.......echt een genot om in deze auto te rijden, mede gezien het feit dat hij zo super snel is en het de mooiste station is die er op de weg te vinden is.
Ik wil heel graag de Volvo R pet hebben !!!\
Wie kan mij daaraan helpen?
Graag wil ik ook weten wanneer de eerste Volvo meeting is waar ik graag bij wil zijn.

animalT5R

kijk eens bij de advertentiesop het forum,maarreuh waar zijn de pics van deze heerlijke bolide?
En trouwens mooi ruk dat je vorige gestolen is,maar daar heb je nu wel weer een RR voor.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

kasper2

welkom en veel plezier met je nieuwe auto,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Joris_Scholte

Op www.ipdusa.com kon je ze volgens mij ook bestellen, heb ik ooit eens gezien. Proficiat met je nieuwe R trouwens.
Het hele jaar de R in de maand

The Saint

Citaat van: heerrrrlijk op 16-09-2005 20:43:09
Even voorstellen;
Heb al 3 x een 850 gehad 2 r en en 1 t5r , deze laatste is een half jaar geleden voor mijn deur gestolen,gebruikt voor een ramkraak en vervolgens aan de duitse grens in brand gestoken.......erg zuur.....de dieven hebben in ieder geval wel in een heerlijke auto mogen rijden!!!!

De politie gelooft ook alles he  ;)

Gefeliciteerd met je huidige R!

Kijk voor meetings even bij ... meetings  :D
No shirt no shoes, no pinball