Aankoop advies v70

Gestart door yazzdian, 27-08-2005 16:46:30

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Inderdaad heb ik pagina 2 niet gelezen....  :-[

Maar... al met al snap ik wel zo'n beetje wat ie bedoelt en snap ik niet wat het probleem is. Als hij de wagen bij de Volvo-dealer wil laten keuren omdat daar een vriend werkt zal dat uit kostenoogpunt zijn. De jongen zelf is een complete leek op het gebied van Volvo's, getuige ook de T5-R aanduiding i.p.v. T-5R en ook omdat ie zelf niet echt wist dat ie een 2.5T had toen hij bij mij eens was voor spulletjes. Het feit dat die jongen dus duidelijk niet op de hoogte is van de diverse motorvarianten en dat er iemand bij de RDW met het opmaken van het kentekenbewijs ook heeft zitten slapen doet toch helemaal niks aan die wagen af? Als je de stickers eraf haalt en de originele grille er weer inzet heb je volgens mij een nette wagen voor weinig geld.

De potentiele koper geeft zelf aan dat de wagen hem niet tegenviel en is volgens mij zelf ook niet zo op de hoogte van Volvo. Anders had ie wel even op het witte stickertje gekeken op het distributiedeksel, daar staat de motorcode op en weet je meteen wat het voor een wagen is. Volgens mij is het sowieso een originele Nederlandse wagen en kan het dus alleen maar een 2.5T of een T5 zijn omdat er nooit 2.0T (of zijn jullie zelf in de war met het "20" op het kleppendeksel? Dat staat namelijk niet voor 2.0L maar voor 20 kleppen....) geleverd is in NL. En aangezien ik niemand ken die 2.5T op zijn achterklep plakt als ie met een T5 rijdt.... Maar om nu een auto te laten staan die je eigenlijk niet tegenviel en puur omdat de verkoper een beetje warrig verhaal doet? Proefritje zegt meestal al wel genoeg als je weet waar op te letten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

yazzdian

Citaat van: Volvot5 op 01-09-2005 17:41:33

De advertentie is niet handig geformuleerd. Als jullie tips hebben voor deze auto specifiek hoor ik dat graag.

[quote/]

ik moet zeggen dat dit verhaal echter aardig hebt geformuleerd  ;) je hoort van mij

M a r c

Citaat van: yazzdian op 01-09-2005 17:54:12
Citaat van: Volvot5 op 01-09-2005 17:41:33

De advertentie is niet handig geformuleerd. Als jullie tips hebben voor deze auto specifiek hoor ik dat graag.

[quote/]

ik moet zeggen dat dit verhaal echter aardig hebt geformuleerd  ;) je hoort van mij

Hehe, nu komen we ergens  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

Hmm,weer een jonge gast nu in een T-5R  :)

Zag er op zich leuk uit die V70.

Grt ThE DoCtOr