Automaat T-5R Elektrisch of Mechanisch

Gestart door Jort, 19-09-2005 15:51:35

Vorige topic - Volgende topic

Jort

Hallo Allemaal,

Ik heb een T-5R uit 1994, JR-RN-13, waarschijnlijk wel bekent bij vele van jullie.
Deze is uitgevoerd met een Automaat, heerlijk.

Ik probeer elke keer een beetje meer over mijn auto te weten te komen en op dit moment ben ik geintereseerd in mijn Automaat.

Ik wil alles weten over hoe deze inelkaar zit. Ik kan 'm wel uitelkaar halen, maar dat lijkt me een beetje overdreven....
Hebben jullie bijvoorbeeld tekeningen enzo?
Hetgene waar ik nog het meest nieuwschierig naar ben is of die elektrisch of mechanisch is?

Ik bedoel daarmee, wordt deze geregeld door een computer of anders? Zit er software in of niet? Kan deze software geupdate worden? Heeft deze software al een keer een update gehad, of moet dat nog gebeuren? Wat is de laatste versie en hoe kom ik erachter wat voor een versie mijn bak heeft enzo? Kan ik 'm eventueel resetten en opnieuw inlezen? Gaat die dan misschien wel beter schakelen?

Jullie merken al, ik heb toch wel wat vragen? Hebben jullie dit soort informatie voor mij of moet ik hier echt ergens anders voor naar toe?

Ik hoor het wel. Alle informatie is welkom.

Thanks.

Jort.

mehn

Er hangt iig een computer aan. Die zit naast de ECU van de motor in de zwarte bak bij de ruitensproeiervloeistofopening (;D).
Voor de rest heb ik van de computer en de software geen verstand.  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jort

Hij schakeld op zich wel prima, maar ik zou er gewoon graag alles over willen weten.

Alle ins en outs, zonder te slopen.

Jort.

konniekip

Citaat van: JortS op 20-09-2005 07:54:13
Hij schakeld op zich wel prima, maar ik zou er gewoon graag alles over willen weten.

Alle ins en outs, zonder te slopen.

Jort.
http://www.babcox.com/editorial/ic/ic40238.htm

Eat your heart out.

Jort

Hey Kippie,

Bedankt voor de link. Erg leerzaam, maar dat Eat your heart out????

Niet echt aardig van je........

We miste je al op de poetsdag? Heb je thuis staan poetsen of zo?

JOrt.