Start van de GP A1 serie

Gestart door M a r c, 20-09-2005 14:58:28

Vorige topic - Volgende topic

Roy_Heitzer

Citaat van: Plim op 23-10-2005 17:12:01
. Als vierde mogen starten in de hoofd race en dan herken ik het weer: remmen, botsen, vliegen en grindbak  ;D

..............................maar hij gaat er wel voor.is gewoon pech.
Hulde voor z`n lef 8)

Plim

Citaat van: T5R4EVER op 23-10-2005 17:18:43
. Als vierde mogen starten in de hoofd race en dan herken ik het weer: remmen, botsen, vliegen en grindbak  ;D

Hulde voor z`n lef 8)

Dit had niets met lef te maken. Gewoon overmoedig. Dom en eigenschuld.  Waarom maakt die suffert toch zo vaak dit soort fouten wanneer het een beetje lekker gaat ? Was in mijn ogen in zijn F1 periode niet anders.
Venetian Red

HaRdCoRe-WeZ

Heb gewoon genoten. Voor het eerst in tijden dat ik echt weer op het puntje van de bank zat. Schitterend dit! Jammer voor Jos, maar het komt helemaal goed.

Frans Harkema

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 23-10-2005 18:23:02
maar het komt helemaal goed.

Zei hij en hield met een aardappelschilmesje de haaien op afstand....... ;D

Johann

Citaat van: Frans Harkema op 23-10-2005 18:36:13

Zal vast wel een gouden harkje voor 'm in zitten dit jaar toch?

Frans Harkema

Citaat van: Johann op 23-10-2005 18:43:27
Citaat van: Frans Harkema op 23-10-2005 18:36:13

Zal vast wel een gouden harkje voor 'm in zitten dit jaar toch?

Anders in ieder geval "The Golden Pebble" van Grindgroeve De Bocht uit Maaseik.... ;D

M a r c

Citaat van: Plim op 23-10-2005 18:05:21

Hulde voor z`n lef 8)

Dit had niets met lef te maken. Gewoon overmoedig. Dom en eigenschuld.  Waarom maakt die suffert toch zo vaak dit soort fouten wanneer het een beetje lekker gaat ? Was in mijn ogen in zijn F1 periode niet anders.

Als het een "beetje lekker gaat" komt dat ook door Jos zijn kwaliteiten als coureur. De vorige 2 races werd ie tijdens de sprintrace door anderen van de baan gereden, desondanks slaagde hij er toen ook al in om toch nog 7e te worden. Gewoon een knappe prestatie! En "suffert" schrijf je een d......  :-X
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Hen3

Citaat van: MH op 24-10-2005 13:15:55
De vorige 2 races werd ie tijdens ........ prestatie! En "suffert" schrijf je een d......  :-X

... en ie schrijf je met apostrof: 'ie  :P

emielC70

gaat wel goed komen met jos! Je ziet gewoon dat de auto elke wedstrijd wat sneller is en ook wat verder vooraan staat na de kwali. Jos begint weer het gevoel te krijgen en de monteurs leren de auto kennen.

Grote pluspunt vind ik dat jos er gewoon eerlijk voor uit kwam dat het zijn fout was, dat hij zich verremde. Er zijn er genoeg die een *** smoesje zouden verzinnen

Plim

Citaat van: MH op 24-10-2005 13:15:55
Citaat van: Plim op 23-10-2005 18:05:21

Hulde voor z`n lef 8)

Als het een "beetje lekker gaat" komt dat ook door Jos zijn kwaliteiten als coureur. De vorige 2 races werd ie tijdens de sprintrace door anderen van de baan gereden, desondanks slaagde hij er toen ook al in om toch nog 7e te worden. Gewoon een knappe prestatie! En "suffert" schrijf je een d......  :-X

Vandaar dat ik ook zei dat 'ie overmoedig werd. Je zag gewoon aankomen, dat het na de herstart, het huilen zou worden. Hij was veel te wild. Hij zal ongetwijfeld hebben gedacht dat hij misschien ook nog wel op het podium kon komen met wat puike inhaal acties.
Gedurende alle voorgaande inhaal races, reed hij veel berekender. Na de herstart kwam hij over als een jochie, die zich wel even in de schijnwerpers ging proberen te rijden. Alleen, werd hij nu eens een keer niet van de baan gereden, maar reed hij gewoon zelf iemand anders van de baan.  
Heb je het commentaar op die anderen gehoord wanneer er een ander, of Jos van de baan af gekegeld werd ? En wanneer Jos het doet is het opeens een goede actie ???

Maar laten we eens afwachten wat er vanavond over wordt gezegd. Als ik het goed heb op RTL7 om 22:30 ?

en ehhh.... ja sufferd is idd met een "d"  :-[

Venetian Red

thuur

M a r c

Jos als vierde gefinished!  :D

Dus gewoon weer keurig en strak gereden en wéér niet in de grindbak... om alvast de geijkte flauwe grappen voor te zijn.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Weinig bochten vandaag?  ;D

The Saint

Citaat van: MH op 06-11-2005 20:03:38
Jos als vierde gefinished!  :D

Dus gewoon weer keurig en strak gereden en wéér niet in de grindbak... om alvast de geijkte flauwe grappen voor te zijn.

Yep, zo is dat!

Ik had gekeken op de site van RTL hoe laat de uitzendingen begonnen, maar dan zie je ook meteen de uitslagen. Dat ga ik dus anders doen.

Als Jos nog een paar plekken weet te winnen op de grid dan zie ik 'm het podium zeker bereiken. Gezien de pitstops heeft het team het ook heel goed voor elkaar!

R is cker voor 'The Netherlands' nog geen hoofdsponsor in beeld?
No shirt no shoes, no pinball

The Saint

In 1 ronde A1GP gebeurt ongeveer net zoveel als in een hele F1 race  :D

Weer genoten net van heel veel inhaalacties en ander spectakel  8) Jammer dat Jos in de fout ging in de pitstraat en dus een drive-through penalty kreeg. Dat ene puntje is toch nog netjes gedaan.

No shirt no shoes, no pinball