einde garantie termijn

Gestart door Laserblue, 21-09-2005 10:21:39

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Is een einde garantie termijn keuring normaal?

Ik wil graag een laatste keuring laten doen voor de termijn verloopt (1-10)

Ik maak me namelijk toch zorgen over 2 puntjes.
Maar wil niet als een zeikerd overkomen.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

animalT5R

ik zou het gewoon doen,je heb goed geld betaald voor die auto en je wil er nog tijden zonder problemen blijven rijden toch?
Je zal het net zien,je doet het niet en precies na de garantie periode gaan net die 2 puntjes stuk,kost het jou een hoop geld.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Lindert Bogers

Als je nog garantie hebt ga je toch gewoon terug en leg je het uit ?
Je hebt genoeg betaalt toch voor die auto?
IK heb me auto bij volvoheerenveen gekocht en ik woon in Bergen op Zoom. Toen ze vergeten waren om me service lampje te resetten in heereveen en me slot naar te kijken mocht ik dat van hun gewoon laten maken bij volvo van gessel in bergen op zoom!!!! afstand 250km.
Dat vond ik pas service !!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je je auto bij een volvo dealer heb gekocht valt er altijd over te praten  ;)

Grt ThE DoCtOr

Reitse

Citaat van: Laserblue op 21-09-2005 10:21:39

Is een einde garantie termijn keuring normaal?

Ik wil graag een laatste keuring laten doen voor de termijn verloopt (1-10)

Ik maak me namelijk toch zorgen over 2 puntjes.
Maar wil niet als een zeikerd overkomen.
ja hoor, gewoon doen. Ik heb het wel eerst bij mijn verkopende dealer meegedeeld en dat ik met de uitslag bij hem langs ging komen. Was geen probleem. Enige voorwaarde die hij stelde was dat hij zelf de datum van de reparatie mocht prikken. Alle dingen zijn daarna opgelost.

Laserblue

Je hebt die keuring toen bij een andere garage laten doen of bij je eigen dealer?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Reitse

Citaat van: Laserblue op 21-09-2005 12:22:27
Je hebt die keuring toen bij een andere garage laten doen of bij je eigen dealer?
Bij de ANWB. Was niet goedkoop (meen iets van 250 euro ofzo) maar ze zijn wel grondig. En de reparaties die uitgevoerd moesten worden overstegen dat bedrag wel (rondom remmen, wat lekkages hier en daar)

BasV70

Ik heb mijn auto bij een Bovag bedrijf gekocht en aan het eind van de garantie-periode door de dealer na laten kijken. Koste een kleine 100 euri, maar er kwamen wel allerlei dingetjes naar boven. Bij mijn verkopende garage voorgelegd en deze heeft de meeste vervangen/opgelost. Een aantal vond hij gemierenneuk (of gemiereneuk, maar dat terzijde) van de Volvo-dealer, waar ik hem dan ook wel een beetje gelijk in moest geven.
Ik heb het feit dat ik een ander er naar ging laten kijken toen niet vantevoren bij de verkopende garage gemeld, maar daar deden ze ook niet moeilijk over.

Als ik jou was zou ik zeker de auto even laten checken. Kost even geld, maar kan je ook zomaar een hoop schelen in de toekomst. Zeker als je nu al een aantal aandachtspuntjes hebt....

Gr. Bas