Volvo Estate (.nl)

Gestart door Nunki, 21-09-2005 19:11:45

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Beste Roffelaars,

Ik vroeg me af of iemand van jullie positieve ervaringen heeft met "Volvo Estate" in Asperen?
Ze bieden zo nu en dan wel interessante 850's aan, maar ik kan op het forum nergens info vinden over dit bedrijf.
Alvast hartelijk dank!

Gr. Valetijn

b0nkolok

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

llinssen

Ik ken de buurman van deze meneer. Hij koopt via garages goedkoop volvo in, voert waar nodig (en rendabel) reparaties uit en verkoopt weer.

Geen eigen ervaringen met het bedrijf, het is volgens mij redelijk nieuw in volvoland.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Nunki

Citaat van: llinssen op 22-09-2005 15:03:50
Ik ken de buurman van deze meneer. Hij koopt via garages goedkoop volvo in, voert waar nodig (en rendabel) reparaties uit en verkoopt weer.

Geen eigen ervaringen met het bedrijf, het is volgens mij redelijk nieuw in volvoland.

Hoi llinssen,
Dank je voor je reactie. Ik ging er al een beetje vanuit dat weinig mensen het bedrijfje kennen, maar dit is in ieder geval iets.
Dank!
De wagen die ik op het oog had is al verkocht zie ik net  :(

Arnaud

Heb tijdens mijn 740 jaren er eens een setje achterlichtunits besteld.
Alles akelig snel in huis met keurige communicatie.

Mijn ervaring was dus goed.

FelixB

Als ondernemer heb ik soms ook het wilde plan om een zaak als deze en 'Van Aarle' op te zetten.
Dus ex-lease auto's e.d. opkopen, benodigde reparaties laten uitvoeren en goed laten poetsen en dan met veel service te verkopen.

Misschien als ik groot ben (ben nu 42 jaar ;-) ) :D :D :D
855R & C70 T5 cabrio automaat