donderdag 22-09

Gestart door Laserblue, 21-09-2005 21:40:45

Vorige topic - Volgende topic

ed

Ik begrijp het al, Laserblue gaf natuurlijk maar half gas. Effe lekker foppen.
Nee, even serieus, het snelheidsverschil tussen een gechipte en ongechipte auto is echt niet zo groot als je zou denken. Gevoelsmatig is het allemaal veel sneller, maar in the real world valt het allemaal erg mee. Vraag maar aan Rogier, die met zijn GLT toch aardig in de buurt van de turbo's kon blijven op de snelweg in Duitsland.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Esveldt

Nou!!! Dat zou ik wel eens willen zien!

Als ik kijk en voel wat het verschil is met die van mij. Ga toch echt wel wat pittiger van de plek hoor. Zo ook met versnellen.

Paul

alex V50

Vandaag is mijn auto bij de dealer geweest.

Er zat een gaatje in mijn intercooler en een gaatje in een turboslang.
Het was een heel verhaal wat ik niet helemaal heb kunnen volgen, maar het scheen te gaan om een slang die de lucht moet afvoeren uit mijn turbo.

Voor mijn gevoel loopt ie nu veel beter, vooral vanaf 4500 toeren lijkt ie zijn druk veel beter vast te houden. Ik heb echter wel de hele dag in een perenkist op wielen gereden dus dan voelt een R natuurlijk altijd heel snel aan...

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

animalT5R

Beter laat dan nooit  :eusa_whistle:

;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....