Open Dag Scholten Arnhem schadeherstel

Gestart door 911sap11, 23-09-2005 08:52:43

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 03-10-2005 21:54:32
En Joris, ziet dat kreukeldier van jou er nu weer een beetje strak uit??

Ik neem aan dat ze zich zaterdag aardig hebben uitgeleefd?

Ja, die kleine fuckup van van de vakantie zie je niks meer van. Hopelijk issie donderdag klaar. Zit nu alleen wel met de logootjes die ik bij Hooftman heb besteld. Iemand belangstelling? PB me maar.
(ff oppassen dat ik er geen advertentie van maak natuurlijk....)

mehn

Citaat van: Joris_Scholte op 04-10-2005 11:55:01
Zit nu alleen wel met de logootjes die ik bij Hooftman heb besteld. Iemand belangstelling? PB me maar.

Welke heb je, ik zoek nog "volvo", "850" en "T-5"  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mkhb

Ik las over de open dag bij Scholten schadeherstel. Voor mij een beetje mosterd na de maaltijd, maar ja.
Ik heb wel en vraag: wat houdt de strak in lak behandeling in? wat kost dit?

Gr. Marcel ;D

Joris_Scholte

Citaat van: mkhb op 18-10-2005 08:04:25
Ik las over de open dag bij Scholten schadeherstel. Voor mij een beetje mosterd na de maaltijd, maar ja.
Ik heb wel en vraag: wat houdt de strak in lak behandeling in? wat kost dit?

Gr. Marcel ;D

Kun je ze het beste ff bellen: 026-3849484.

FelixB

Citaat van: HEteE op 03-10-2005 20:43:07
sjips - dat is jammer dat ik dit gemist heb !

Geldt ook voor mij.
Hadden ze bij mij wat ergernis van vroeger kunnen goedmaken, nu blijf ik met een slecht gevoel over 'Scholten' rondlopen
855R & C70 T5 cabrio automaat

911sap11

Het hele leven is vergeven en soms vergeten  ;)

Persoonlijk heb ik hele goede ervaring bij dit bedrijf. Zo zie je maar, dat het per persoon kan verschillen.

jorit

Ik ben ook geweest op deze open dag van Scholten Schadeherstel. Ze hebben de krassen en beschadigingen op mijn achterbumper op een voortreffelijke wijze 'weggeverfd' met een lakstift. Dan zie je toch dat die mensen er flinke ervaring mee hebben. Ik had het zelf zeker niet zo net gekund. Mijn complimenten dus.  ;)

911sap11

Welke kleur heeft je auto ?
Ik heb zelf zwart en dat zagen ze niet echt zitten. :'(

jorit

Tropical green pearl! Maar ik moet hierbij zeggen dat de beschadigingen wel op een schaduwplek zaten, aan de onderrand van de bumper op de hoek. Ik had er zelf weinig fiducie in, maar het resultaat viel me honderd  procent mee! Geen klodders etc.  :D