Nieuw lid

Gestart door bking, 24-09-2005 15:23:41

Vorige topic - Volgende topic

bking

Dag mensen van dit forum.

Een tijdje geleden heb ik een volvo 850 2.5 20v 1995 gekocht.
Na een week liepen de schaallagers er al uit. Wat bleek de kilometerteller (417.000) terug gedraaid (185.500).
Na twee nieuwe blokken (de eerste brak een krukas, garantiegevalletje ;D) en een hoop trammelant verder heb
ik hem dan eindelijk weer aan de weg. Ik heb veel op dit forum gelezen over problemen die ik tegen kwam.
Ook heb ik een zip bestand met 99 pdf'jes weten te bemachtigen over de volvo 850 '95. Omdat dit forum mij geholpen heeft wil ik deze informatie met jullie delen. Dus als er schema's of iets dergelijks nodig zijn, laat een berichtje achter en ik zal kijken of ik er wat over terug kan vinden en kan mailen.

Allemaal hartelijk dank,

BKing

Turbobiker

Welkom BKing. Pech dat je zo moet beginnen met een wagen. Maar het loopt gelukkig goed af. Heb je nu een nieuwe motor of ruilmotor? En heb je dan de km's van die motor?
En de kleur?
En het model?
EN de FOTO'S?

(als lezer van het forum zou je toch beter moeten weten ;) )

Veel en lang plezier van je wagen en bedankt voor het aanbod, wordt zeker gewaardeerd.

(en misschien kun je de garage waar je 'm gekocht hebt bij de No-Go's zetten!, tellers terugdraaien, wat een eikels!)
De Tussenpaus

bking

Deze motor is uit een schadeauto gekomen die (nu toch maar even NAP gecheckt) (snelle leerling) 220.000 km heeft gelopen.

elianmars

Zo, die is een hoop km's teruggedraaid, zeg.....  :o :o

Hopelijk gaat 't nu allemaal goed!

Hoe dan ook: welkom hier!  :D

kasper2

welkom em veel plezier met je auto,gr kasper2 easy ryder ;D ;D