beetje laat...

Gestart door san, 26-09-2005 11:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

san

Ben al een tijdje lid en heb mezelf nog niet eens voorgesteld,shame on me!!Mijn naam is Sander(San) woon in Gelderland en ben in het bezit van een 850 GLT 2,5 20V uit 1992.Tot op de dag van vandaag heb ik er nog geen spijt van dat ik hem gekocht heb...al heb ik hem wel een paar keer vervloekt(plotseling uitvallen).Heb er al heel wat uurtjes inzitten en blijf dat waarschijnlijk ook doen want hij is nog niet ''af''.
Heb al heel wat aan het forum gehad en ben bijna elke dag wel bezig met mijn roffel.Tis een beetje uit de hand gelopen zegt mijn meissie....Hopelijk ben ik een keer aanwezig op een van de meetings en kan ik ook de andere roffels bewonderen. 8)

wepster

welkom op het forum

maar ik durf het bijna niet te zeggen foto's zijn graag gezien en een beetje meer info over je roffel is ook zeer welkom
en dan met betrekking op de kleur kilometers eventuweele extra's die er op zitten en dat soort gegevens

toch alvast veel plezier en vooral veilige kilometers gewenst met je roffel

Christiaan

Welkom welkom hier......
Christiaan

(die ala The Saint ook iets vindt, namelijk: dat vervloeken de zaak alleen maar erger maakt..... just my idea)

animalT5R

ach ja,beter laat dan nooit san.
welkom en waar zijn le foto's,als je al ff meeleest weet je toch dat dat als eerste gevraagd word ;) ;D
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Claudia

Ha die San!

Leuk...nóg zo'n 'oudje' erbij (mijne stamt ook uit '92)
Welkom....en heeft er al iemand om foto's gezeurd? ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

san

Bij deze meer info,hopies km(253),alle opties,half leer.donkergrijs metallic,veerpootbrug,powerflex,k&n filter.Hoe krijg ik de foto's erop???

Hen3


san

MG][/url]
foto's 850 san.....

The Saint

Citaat van: san op 26-09-2005 11:11:24....Hopelijk ben ik een keer aanwezig op een van de meetings en kan ik ook de andere roffels bewonderen. 8)

Moet je cker doen!

Welkom San en suc6 met je 850.

@ Christiaan: ik ben het volledig met je eens! (Blijf van 'm houden, dat voelt het lekkerst!)
No shirt no shoes, no pinball

crd

Hoi San,

Welkom hier! Ik heb zelf ook net een 92-er glt en ik kom ook uit Gelderland. Wordt onze provincie nog mooier ;D (ver)vloeken is trouwens ook niet mijn ding ;). Ben wel benieuwd wat jij er allemaal nog aan moet doen voordat ie (voor jouw) af is.

gr Erik

The Saint

Mooie fauto San! (vooral de sticker  :D)
No shirt no shoes, no pinball

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

san

Citaat van: The Saint op 26-09-2005 20:06:19
Mooie fauto San! (vooral de sticker  :D)
Had ook nog zo'n raambandsticker,die is er alweer af,iets te....alleen de forumsticker komt er nog op.Tja ieder zijn ding he?

sas

Mooie auto San, ook de velgen nog netjes zo te zien. En die sticker, heb ik ook!
Vast van Wilpac!

Veel plezier met je 850, nog weinig kmtjes.

sas

Citaat van: sas op 27-09-2005 12:27:14
Mooie auto San, ook de velgen nog netjes zo te zien. En die sticker, heb ik ook!
Vast van Wilpac!

Veel plezier met je 850, nog weinig kmtjes.

Ik bedoel natuurlijk nog véél kilometertjes, maar de km stand zijn weinig kmtjes  8)