hij mag weer een jaar verder

Gestart door wepster, 26-09-2005 11:56:43

Vorige topic - Volgende topic

Sanne

Heel veel sterkte hiermee Wibo...........

Ik kan me heel goed voorstellen dat je woedend bent.

Ik hoop in ieder geval wel dat je m voor die 900 gemaakt krijgt!!!

Sterkte.....

Freakybaby

balen man!  :eusa_wall:

sterkte en veel succes met goed laten maken
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

volvos60t5

Citaat van: wepster op 28-09-2006 17:15:18
dat is nu net het grote euvel , ik kan de eigenaar vcan het terein niet aansprakelijk stellen daar hij een apparte verzekering op de voertuigen heeft lopen voor zoiets maar niet voor de voertuigen die zich op het terein bevinden die niet van hem zijn zoals de luxewagens van de chauffeurs .
de  :police: zei me dit al en mijn eigen verzekering heeft me dit ook bevestigd de kosten komen volledig voor eigen rekening :eusa_wall: :eusa_wall:

Je kan de eigenaar altijd aansprakelijk stellen maar de vraag is of hij ook aansprakelijk is. Of de eigenaar wel of geen verzekering heeft zegt niets over mogelijke aansprakelijkheid. Ik weet nog onvoldoende van de omstandigheden maar het kan wel degelijk zijn dat de eigenaar aansprakelijk is hoor. Heb je wat meer gegevens. Wat voor terein is het? Waarom stond je daar? Stonden er borden etc.
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

wepster

thanks mensen voor het mede leven  :eusa_clap: :eusa_clap:
maar ik heb toch nog goed bericht
er is een forum lid (waar zouden we zijn zonder) die mij met de sloten en de klinken uit de brand helpt voor een zeker niet tehoog bedrag(thanks eugien).
de nieuwe zijruit was ook een meevaller dank zij een volvo sloop(en gelukkig een goede kennis van me)
nu alleen nog het spuitwerk dat ik door een ander kan laten doen en dan ben ik voor 380€ weer klaar met de reparatie (lees wel zonder radio dan ) .

mijn conkluzie is dus nu ik verkoop de versterkers en de hele boel en koop een standaard volvo radio met cd en dan de orgineele speakers er in en klaar(hoop dat het mee vald met de prijs ).
want laten we nu eerlijk zijn met een dubbeldins radio kunnen ze toch niets dus ik (HOOP) dat het dan minder aantrekkelijk word voor diefstal want dit wilik niet nog eens mee maken .

maar nogmaals bedankt mensen voor het medeleven en de reacties.

850 T5 Freak

dit doet veel  :'( :'( :'( sterkte man!!! wat een k*t volk loopt er toch op deze planeet rond  >:(
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Racingbrick

Juist daarom moet men nooit gejatte dingen kopen.
Je houdt het "circuit" dan in stand.
Als er geen vraag is pikt men ook niet, helaas snapt niet iedereen dat.

Het blijft triest om je wagen zo aan te treffen, sterkte in elk geval!

@®-

Citaat van: M a r c op 28-09-2006 17:20:02
En als je zo'n randdebiel op heterdaad betrapt mag je 'm niet eens pijn doen... want dan klaagt ie jou aan  :eusa_wall:

Nee hoor, want dat heet zelf verdediging  ;), wel eerst ff daarna  met je wang langs een muurtje schuren. De politie geloofd in deze gevallen jouw eerder dan zo'n idioot.

Wepster sterkte met de afwikkeling verder, en ik hoop voor je dat ie zijn radio te koop aan biedt bij je  ;) zodat je je schade kunt verhalen.

wepster

nou het is dus bekent dat het een bende poolse dieven betreft.
er zijn beelden van hun voertuig gemaakt door een bewakings kamera(toen ze aan kwamen rijden met groot licht heb je dus niets aan).
en daarop is dus ook te zien dat ze in meerdere panden zijn geweest en meerdere auto's hebben vernield (met opzet).
ik mag blij zijn dat hij er dus nog stond  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

(ik moet er niet aan denken dat ik een pool in mijn roffel zie voorbij komen  :o :o :o)

elianmars

:o :o

Wat een klotestreek.......... Het lijkt me zo'n klotegevoel geven als je je wagen zo toegetakeld terugvindt.... :-\

Is 't alarm niet afgegaan eigenlijk? Of had 't daar toch geen zin al zou het zijn afgegaan?

Hen3

Tjeee.... klotestreek Wibo...

Je zou bijna je auto niet meer op slot zetten. Kunnen ze de radio tenminste zonder verdere schade jatten.. Hadden ze nu maar direct een ruitje ingetikt zonder eerst je sloten te vernielen!

animalT5R

Allereerst klote Wibo,is echt ruk dit  >:(

Citaat van: elianmars op 29-09-2006 20:58:10
Is 't alarm niet afgegaan eigenlijk? Of had 't daar toch geen zin al zou het zijn afgegaan?

Heb het zelf ook 1 x meegemaakt met de volvo,hier is toen op de een of andere reden het alarm niet afgegaan,hoe en waarom is mij ook een raadsel,maar niks aan het alarm gehad  :eusa_wall:
Bij mij is de schade toen beperkt gebleven tot een raam.
Maar Wibo,ben je WA of Wa+ verzekerd? ivm glasverzekering.
[edit]
lees dat je al een ander raam heb   :eusa_doh:
[edit]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

wepster

de raam was het goedkoopst 35€ en zelf er in gezet was ook een fluit van een cent

maar aan het alarm heb ik niets gehad daar de auto op een industrieterein stond waar geen mens komt  :eusa_wall: klinken heb ik gelukkig kunnen scoren bij een forum lid voor een mooie prijs maar nu het plaatwerk nog daar werd ik alleminst plezierig van van die prijs .

ik krijg wel een antie patie tegen die polen op deze manier maar dat zal wel aan mij liggen.

en ja een radio daar heb ik wel van geleerd er komt op latere termein een volvo radio in (formaat dubbel din)zodat ze er niets meer aan hebben .

R o b

Citaat van: wepster op 30-09-2006 07:00:27
ik krijg wel een antie patie tegen die polen op deze manier maar dat zal wel aan mij liggen.

Och ja, is ook traumatiserend wat er gebeurt is. Maar denk maar, nederlanders zijn ook niet altijd lievertjes.
Hou ons op de hoogte.

Gr, Rob

Freakybaby

Citaat van: Hen3 op 29-09-2006 21:13:35
Tjeee.... klotestreek Wibo...

Je zou bijna je auto niet meer op slot zetten. Kunnen ze de radio tenminste zonder verdere schade jatten.. Hadden ze nu maar direct een ruitje ingetikt zonder eerst je sloten te vernielen!

werkt ook niet altijd, bij mijn oma is vorig jaar haar tas uit de auto gejat terwijl ie open stond. door het raampje in te tikken.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn