hij mag weer een jaar verder

Gestart door wepster, 26-09-2005 11:56:43

Vorige topic - Volgende topic

wepster

vandaag was dan D day

kom net terug van de APK en wat denkie jes ik mag nog (weer) een jaar door roffelen met mijn mooie rooie
kreeg er zelfs komplimenten van de keurmeester over dat hij in een goed onderhoude staat was en dat je er duidelijk uit kon halen dat hij van een liefhebber was
de CO test was echt bizar goed de keurmeester zij dat hij tot 1.5 mocht hebben en de uitstoot was rond de 0.6 dat was een teken volgens de keurmeester dat hij zeer goed werd onderhouden
kreeg zelfs nog een kompliment voor de staat van de lak dat had hij maar zelde gezien dat een auto met die km en die kleur er zo mooi bij stond
(heb hem dan ook gister nog gewassen en in de was gezet)
een mooie tip kreeg ik ook nog mee en dat was dat ik het oude keurings bewijs moest bewaren dan kon ik de km overleggen bij verkoop en dan hoef je geen nationale auto pas aan te vragen (die denkt toch niet dat hij kan kopen van mij he)

ik weet wel dat ik nog lang plezier van deze roffel ga hebben en ben zo blij als een vis in het water dat hij er weer een jaar tegen kan

greets wepster

wepster

nou dat kan wel weer zo heppie een dag die goed begint(denkie teminste)
gaat het ff helemaal fout halverwegen krijgie een aanvaring met een heftruck( en die verlies je als normaal mens altijd  wat ik dus ook heb gedaan)

met als resultaat dat je een dubbele duimbreuk hebt en je arm in het gips voor een duimbreuk.
maar het ergste van het hele verhaal is dak niet mag rijden en ja laten we nu eerlijk zijn wat is de ergste straf voor een beroeps chauffeur(jep jullie raden het al )
volgens de dockter 6 tot 8 weken herstellen van de breuk en dan de nodige therapie (hep al met de therapeut gesproken met een beetje geluk ook nog eens 4 weken als het goed loopt)
dus dan maar laten rijden (waar ik dus van baal als een stekker maar het zij nu een maal zo)

>:( >:( >:(

wepster

sorry voor mijn taal gebruik.
maar ik denk dat een ieder dit wel zou doen als het ze overkwam wat me vandaag is gebeurd.
hier wat foto's van wat ik aantrof toen ik door mijn werkgever naar huis werd geroepen op een slimme manier.

dit doet pijn  :'(

foto's zeggen meer dan woorden toch :eusa_silenced:

dit is gebeurd op een afgesloten terein met de auto op alarm en de auto's zo geparkeerd dat hij niet tezien was vanaf de buitenkant van het terein dus het moet iemand zijn geweest die het heeft geweten of zoals de politie verwacht een verslaafd persoon want er was ingebroken op 4 plaatsen en dan wel in 2 bedrijfs panden en 4 auto's

een ding is wel weer duidelijk op de manier zoals ze hem hebben willen openen (wat niet is gelukt) kun je volgens de politie zien dat ze geen verstand van zaken hadden maqar puur op roofjacht uitwaren .
hetgeen wat er weg is is nog het ergste , het betreft een radio een ja let goed op speaker van een handsfree karkit en een afstands bediening van de radio (oja ook nog een cd van frans bauwer). :eusa_clap:
maar het maakt me wel trots dat ze hem niet op een normale manier open hebben gekregen (volvo he )
maar door een raam in te tikken .

ondanks dit alles de schade is geschat op 8 a 900 euro
als het op de officieele manier moet en dit kan ik niet verhalen op de verzekering daar hij ouder dan 10 jaar is en dus alleen maar wa verzekerd .
dus ik weet waar ik nu voor mag gaan sparen  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

mijn week is dus al weer verziekt

greets wepster

GeertG

Tsjee Wibo...............
Inderdaad geen woorden voor. Heel erg balen

Sterkte !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

M a r c

ai....

stond ie op particulier terrein?  wellicht dat de eigenaar van dat terrein ervoor verzekerd cq. aansprakelijk is?

sterkte joh, echt kl*te  :(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Nou daar ben je dan maar weer mooi klaar mee :-X

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Amai... :'(

Ik vind het echt heel lullig voor je en kan me voorstellen dat je HEEL BOOS bent.  >:(
Hoop dat je het voor die 8 a 900 gaat lukken.
Omdat het op een afgesloten terrein was kan je nog proberen om het met je baas te regelen tegen betaling van het eigen risico van z'n avb.
Dit soort zinloze dingen doet echt zeer...

wepster

dat is nu net het grote euvel , ik kan de eigenaar vcan het terein niet aansprakelijk stellen daar hij een apparte verzekering op de voertuigen heeft lopen voor zoiets maar niet voor de voertuigen die zich op het terein bevinden die niet van hem zijn zoals de luxewagens van de chauffeurs .
de  :police: zei me dit al en mijn eigen verzekering heeft me dit ook bevestigd de kosten komen volledig voor eigen rekening :eusa_wall: :eusa_wall:

RRRRR_Ramon

Pfffffffffffffff Wep, om ziek van te worden..........

Das echt klote en niet alleen een raampje en je radio weg, alla, balen, maar dan ook nog met een dikke schroevendraaier in je portier raggen, das pas erg. :eusa_wall: Ze pakken 50 euro mss aan spullen uit je auto en laten je met 1000 euro aan schade zitten.

Ik kan me daar zo kwaad om maken, weet nog goed dat m'n Golf I opengemaakt was, ik had altijd m'n camera bij me, een Olympus OM10, altijd ging ie er 's avonds uit en 1 keer vergeet ik hem en weg was ie. Als dank sneden ze met een stanleymes nog ff m'n voorstoelen kapot en een jaap in het dashboard. Je kookt dan, slecht voor je humeur en je gezondheid.

Sterkte man!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

M a r c

En als je zo'n randdebiel op heterdaad betrapt mag je 'm niet eens pijn doen... want dan klaagt ie jou aan  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudy-M

Kan ik zo pissig worden om dit soort dingen. Dat je van die eikels hebt die met hun tengels niet van andermans spullen kunnen blijven. En de politie haalt enkel de schouders op, kunnen we niks aan doen want hij is gevlogen.
Sterkte, Wep!

@Marc, dat is nog het ergste in dit land.

Eugene

gvd Wibo, dit is balen.... >:( :-\

sterkte ermee, hoop dat de schade uiteindelijk meevalt.

Tot zaterdag...

If it's not blown, it sucks...

Ludo

goh Wibo, dit is niet niks.  :-\
en nog wel op klaarlichte dag, maar ook weer een nadeel van uit het zicht parkeren!.

RRRRR_Ramon

Citaat van: M a r c op 28-09-2006 17:20:02
En als je zo'n randdebiel op heterdaad betrapt mag je 'm niet eens pijn doen... want dan klaagt ie jou aan  :eusa_wall:

Je kan toch zeggen dat ie heel lelijk gevallen is toen je hem voorzichtig aansprak op het oneigenlijke gebruik van de schroevendraaier?  Je riep nog: denk om het afstapje!! :angel:  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

mehn

Had zich toch gesneden aan het gebroken glas?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: