voorstellen

Gestart door witte, 28-09-2005 16:25:36

Vorige topic - Volgende topic

witte

Sinds een kleine 6 jaar rijd ik een witte 850 station, een voormalige politieauto die ik op de domeinen kocht. Altijd een gok, je kunt zo'n auto niet horen lopen. Maar ja, een Volvo... Bleek met 220000 km op de teller nog een prima wagen te zijn. Alleen is er één van de eerste lpi installaties ingezet. En die heeft regelmatig voor problemen gezorgd. Steeds uitval die niet te verklaren was. Zelfs nieuwe gastank geprobeerd. Uiteindelijk met een bypass de computer buiten het circuit gesloten. Nu geen enkel probleem meer wat gas bereft. Met 375000 km inmiddels komen er wat andere gebreken. Stabilisatorstang. Dynamo. En sinds kort kraken van de voorveren. Via dit forum heb ik al gehoord dat dit eenvoudig is te verhelpen door een nieuw rubber te monteren. Ook handige tips gelezen waar ik wat aan heb. Het lager van de schokbrekerophanging blijkt doorgaans nog niet aan vervanging toe te zijn.  

groeten, Witte

denjo

Welkom hier!  Altijd mooi een witte, vind ik persoonlijk.

enne fotootje..mag hoor ;D
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

animalT5R

welkom,
enneuh,met een witte blijf je zitten ;) ;D nee hoor geintje.
maar was er al om foto's gevraagd ???
kan nie wachten hierop.... :D
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Welkom op het forum witte.

Gebreken al na 375.000? Belachelijk  ;)

Wel jammer van de probleempjes met je gasinstallatie. Maar ja met de politie als 1e eigenaar... Gelukkig nu opgelost, goed doorgezet.

No shirt no shoes, no pinball

kasper2

he witte welkom met je roffel bij de club en veel plezier met je auto,gr kasper2 easy ryder ;D ;D