Van wie mag ik zijn T5-R handboek kopieren ?

Gestart door Ilas, 01-03-2003 00:31:06

Vorige topic - Volgende topic

Ilas

Hallo.

Ik ben nog steeds op zoek naar een Nederlandstalig T5-R handboek om te kopieren. Afgelopen weekeinde heb ik een T5-R Estate gekocht maar die was het jaar daarvoor uit Duitsland geimporteerd. Er zit dus alleen een Duitstalige manual bij. Zou ik van iemand zijn T5-R handboek mogen kopieren ? Ik woon in Amsterdam....

Alvast enorm bedankt !
"Motormuziek ....."

Ilas

Tja, ik zal het woensdag eens bij de dealer vragen. Dan ben ik er toch. Blijft raar dat er geen andere T5-R rijders zijn die heel even hun geliefde handboek willen uitlenen :(

Maar als het via de dealer lukt mag bij deze iedereen die er behoefte aan heeft een kopie maken van mijn handboek ... ;)
"Motormuziek ....."

Ilas

Dealer had er geen voorhanden .... dus: herhaalde oproep !

(op enigzins smekende toon) "van wie mag ik een kopie maken van zijn/haar T5-R handboek" ???

Ik zet er een goede fles wijn (of wat je ook maar drinkt) tegenover .... :)

"Motormuziek ....."

VOLVO850T5R

Heb wel de handleiding van het alarm en eventueel van een 850 1992 (deze zijn via mail te krijgen) of via een clublid op de ftp site

Huib

Volgens mij kan je deze gewoon via de dealer bestellen, vorige eigenaar van mijn auto had er ook geen en heeft deze via de volvo dealer besteld.

Ilas

Ik zal het nog eens navragen bij de dealer (ben er binnenkort weer voor wat extra sleutels voor de startonderbreker) maar met een paar kopieen ben ik ook dik tevreden en het scheelt weer aardig wat pleuro's. De gemiddelde Volvo dealer is niet de grootste prijsvechter die er bestaat.....  ;D

Oh ja, ik heb verder geen alarm in de auto dus die handleiding heb ik helaas weinig aan :( Maar bedankt voor het aanbod.

Enne... als er nog een andere 850 T5-R eigenaar is die behulpzaam wil zijn .... Alvast duizendmaal dank :P
"Motormuziek ....."

Paco

He Ilas,

volgens mij zijn er geen wijndrinkers (of andere sterke drank) op dit forum. Misschien moet je het eens met iets anders proberen  ;)

Ik blijf het raar vinden dat niemad deze trotse eigenaar even kan helpen.

Misschien moet je het anders proberen bij de eerst volgende meeting. Dan staan er zat T5-R'tjes "met" boekjes die wel origineel nederlands zijn.

Jack

Volgens mij bestaat er geen t5-r handleiding maar alleen
een 850 handleiding waarin alle modellen staan beschreven.
Be realistic; ask for the impossible...

Adri

Ik heb bij mijn t5-r inderdaad een algemene 850 handleiding.

Bert 02.02.159

Bij mijn T-5R zit een heel degelijk algemeen 850 boekje, waar zelfs de T-5R specificaties niet instaan. Wel zit het boekje in een heel sjiek zwart alcantara mapje met gele stiksels.

Zou ik iets missen?????

Hedwig

There is no substitute for driving a 780