HELP!!!!

Gestart door Spin!, 04-10-2005 14:44:18

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vandaag, reed ik zoals normaal naar mn werk. Bij vertrek stond de km-stand op 174.232 en bij aankomst nog steeds op 174.232. Nou zal je denken, nou dat is toch mooi...geen afschrijving van je gemaakte km's. Alleen de snelheidsmeter deed het dus ook niet meer!!!

Wie weet wat dit kan zijn??? Ik gok erop dat Thuur het weet.  :'(

morgen ga ik naar Scholten voor het uitlezen van de storing maar kan niet zo lang wachten!!!!

www.vm-parts.nl

italia

stekker in versnellingsbak los?

Hen3

Citaat van: Spin op 04-10-2005 14:44:18
Alleen de snelheidsmeter deed het dus ook niet meer!!!

... en ook dat had je pas na aankomst in de gaten?  ;)

Ik denk inderdaad een los stekkertje of draadbreuk. Ook de snelheidsmeter (en km-teller) is elektronisch, dus dat kan van alles zijn...

Heb je ook een boordcomputer, of cruise control? Doet die het nog wel?

Spin!

Citaat van: Hen3 op 04-10-2005 15:31:19
Citaat van: Spin op 04-10-2005 14:44:18
Alleen de snelheidsmeter deed het dus ook niet meer!!!

... en ook dat had je pas na aankomst in de gaten?  ;)

Ik denk inderdaad een los stekkertje of draadbreuk. Ook de snelheidsmeter (en km-teller) is elektronisch, dus dat kan van alles zijn...

Heb je ook een boordcomputer, of cruise control? Doet die het nog wel?

Cruise Control doet het inderdaad niet meer, boordcomputer heb ik, en die doet het nog wel hoor.

www.vm-parts.nl

thuur

Ooit problemen met je benzinemeter en temp.meter gehad (dat ze op 0 bleven liggen totdat je ging rijden)?

Ik vermoed ook een stekkertje los. Bovenkant dash eraf, klokkenwinkel eruit, stekkers en contacten schoonmaken en nogmaals proberen zou ik als eerste stap nemen..

Gr 8)

Spin!

Citaat van: thuur op 04-10-2005 15:59:54
Ooit problemen met je benzinemeter en temp.meter gehad (dat ze op 0 bleven liggen totdat je ging rijden)?

Ik vermoed ook een stekkertje los. Bovenkant dash eraf, klokkenwinkel eruit, stekkers en contacten schoonmaken en nogmaals proberen zou ik als eerste stap nemen..

Gr 8)

geen problemen met benzmeter enz. wel de ABS, en gezien je stukje in de roffel...kom ik een keer op de koffie  ;D. De teller bleef ooit al eens hangen i.c.m. de abs. Alleen nu dus niet. Vreemd genoeg deed de teller het net wel weer toen ik naar huis reed. Dus het euvel lijkt weg te zijn. Wellicht ga ik inderdaad even het dashboard lichten zodat ik alles na kan kijken voordat de dealer mn portomonee leeg rooft.

wordt vervolgd...

www.vm-parts.nl

thuur

En hoe zit het met je contactslot? Als dit optreedt kun je dan wel je lichten aanzetten? Of verandert er iets aan de situatie als je de sleutel ietsjes terugdraait?

Koffie wordt vers gezet, no prob. ;D

Gr 8)

Spin!

Alles doet het gewoon nu, net nog even een proefritje gemaakt. Verlichting etc etc alles werkt. Ten tijde van de ABS storingen rommel ik inderdaad wat aan het contactslot en dan gaat de storing weg. En inderdaad als ze de storing uit gaan lezen dan zijn de sensoren bij het rechter voorwiel lam. Bij de 3e keer uitleze zei ik al dat het geen zin had ze wéér te vervangen, maar ja dat was in de garantietijd, niet mijn kosten! Ook kosteloos 2 dagen in een V40 T4 gereden, opzich wel lekker maar nog altijd geen 850.

www.vm-parts.nl