Ik zal me ook eens voorstellen na 2 jaar

Gestart door DopdeDouwer, 29-09-2005 23:18:16

Vorige topic - Volgende topic

DopdeDouwer

Hallo beste medeforumers.
Ik ben al een aardig tijdje aanwezig op het forum. Vooral aanwezig ja, ik lees veel meer dan dat ik post. Al komen er de laatste tijd wat meer post bij  8)
Ook dit voorstel topic lees ik vaak en vind ik leuk om te lezen. Echter heb ik mezelf nooit echt voor gesteld. en dat is wel zo makkelijk voor de andere forumers; zodat ze weten tegen wie ze praten.

Nou ik ben dus DopdeDouwer, een soort samenvoeging van mn "normale" bijnaam (Dop), mijn studie Bouwkunde en het leuke programma Bob de Bouwer  ;) . Eerst was ik trouwens DopdeBouwer, maar DdD klinkt wat leuker en past ook meer bij volvo ;D. Ik studeer dus nog een jaartje in Delft en dan hoop ik mn studie afgerond te hebben.
Het volvo gevoel was bij mij al vroeg aanwezig, zowiezo vind ik autos altijd al leuk. Het was ook mijn eerste woordje wat ik kon zeggen schijnt... autoautoauto!!
Toen hadden we ook onze eeste volvo een 244 GLE met mooie velgen leer etc daarna hadden we 'm ingeruild voor een 740 GL ook zilver hebben we heel lang plezier van gehad, echt een tank. Ik hoopte erop als ik 18was er in te kunnen cruizen...
Toen ook deze op het eind van zn latijn was overgestapt op de iets beschaafdere 850 een GLE uit '92. Een mooie "Royal Blue" zoals wij het noemen met een 2.5 10v motor. En toen ik ook mn rijbewijs had mocht ik hierin rondkarren. Het is de enige auto dus het moest wel  ;D, wat een luxe!!! Dit doe ik nu bijna 3 jaar zonder de Roffel mij of iemand anders in de steek heeft gelaten. We hebben de auto sinds '99 en heeft inmiddels bijna 2,6ton op het klokje staan.