leuk he, van die muurtjes

Gestart door )()()sT, 30-09-2005 07:50:19

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Pffffffff......

Kom ik gisteravond, na een werkdagje van 8.30 tot 22.30 bij mijn vriendin aan..... dolle pret  ::)

Zij hebben daar zo'n muurtje naast de oprit, en daar ben ik met de 850 al zeker 30 keer langs gereden..... Gisteravond dus niet (moet toch ff lachen nu ik het lees)... Net iets te krap ingestuurd en jawel, k r a k . . .
Eerst langs die stootstrip op het rechter-achterportier (dat boeit me niet zo, is simpel te verwisselen) en erna dus de wielkast/rand  :-\ :'( >:(

Gelukkig is mijn studiemaat heel handig en restaureert ook oldtimers, en we hebben een precies-dezelde schade bij pa's roffel ook weggepoetst...
We hebben beiden een drukke agenda, dus voorlopig moet ik met zo'n wond op mn mooie roffeltje rondrijden.... en daar baal ik dan weer van snik.

Pluspuntje: dit moet je EEN keer gebeuren en de rest van je leven let je extra op bij deze plek en in parkeergarages (ja, ja bekijk het maar positief Joost  ;D).

Dadelijk maar eens ff bij daglicht checken, gelukkig was de deur onbeschadigd (dacht ik  :-\)

En nu weer met goeie moed naar het werk!!!!

J  :-[

PS. Iemand nog zo'n strip liggen van het r.a.portier??  :)

mehn

Tsja, hij is iets breder dan zo'n Polo ::)

;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mathh

Sommige mensen hebben alle geluk.......
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

)()()sT

thuur

Volgens mij krijg je zoiets als je er extra op let. Zo heb ik met rijden tussen bouwwerkzaamheden het kontje op een stapel puin gezet (modderscherm gescheurd en abs stekker scheef) en bij het keren op die achterlijk krappe parkeerplaats op het werk een dikke houten paal omgezet (stootstrip zat los). Beide keren was ik 'extra oplettend'.

Nonchalant laveer ik het Estate'tje over de krapste en steilste paden zonder schade ???

Zelfde met file-parkeren: als ik exact de regels volg zoals ik deze bij de rijles heb gehad sta ik altijd scheef, als ik het op gevoel doe kom ik altijd perfect uit, ongeacht van welke kant ik inparkeer...

Volgende keer wat meer op je gevoel afgaan en die bak de oprit op 'vegen' 8)

Gr ;D

PS: toch kl*te, zeker de eerte schade :-\ Succes met de herstelwerkzaamheden!

GeertG

Heel herkenbaar allemaal...
Op het gevoel gaat het meestal van een leien dakje, maar volgens de regels meestal net niet zoals je zou willen.

Toeval of niet : Rij ook gisteren op een parkeerplaats (voor bekenden: Op de Kamp) met mijn linker voorwiel net langs een punt waar de stoep iets hoger lag. Net langs, dacht ik dus. Helaas lichtmetalen velg beschadigd. Niet heel veel, maar toch.....Maar eens kijken of er nog iets aan te doen is.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Hmmmmm... tijd voor een mini-meeting "parkeerschade-in-Zuid-Limburg"  ??

;D ;D ;D

thuur

Citaat van: )()()sT op 30-09-2005 11:42:26

;D ;D ;D

Hehehe, ik veel aan mijn auto gedaan, maar de bumpers heb ik (bewust) ongemoeid gelaten... Ik ga voor de grote prijs denk ik ;D (maar is dat ook goed ??? :-[)

Gr ;)

mehn

Citaat van: )()()sT op 30-09-2005 11:42:26
;D ;D ;D

Vinden jullie het erg dat ik dan niet kom...

Je moet het noodlot immers niet tarten  ;D

XC60 D4 AWD:

Eugene

Ik ben dan ook niet van de partij ;)

een gewone mini meeting ben ik overigens wel voor in, en Mehn denk ik ook....

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: eugene op 30-09-2005 16:27:58
Ik ben dan ook niet van de partij ;)
een gewone mini meeting ben ik overigens wel voor in, en Mehn denk ik ook....

Uiteraard

XC60 D4 AWD:

The Saint

Wat deed dat muurtje daar  ???  ;D
No shirt no shoes, no pinball

)()()sT

Hij is nu wel mooi afgerond  ;D ::)

mehn

XC60 D4 AWD:

Derks

Als ik jou was, dan zou ik je schoonouders maar aansprakelijk stellen, zomaar een muurtje plaatsen op een voor volvo's gevaarlijke plek.

Gewoon de rekening bij hen in de bus doen, is vast erg goed voor je relatie ;D

gr derks