[MINI-MEETING] (Zuid) Limburg *let op: 22 november 2009*

Gestart door )()()sT, 30-09-2005 17:44:15

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Na vanmorgen even gekankerd te hebben over mn deuk, en het plannen van een parkeerschade-meeting nu eindelijk eens een topic over het laten plaatsvinden van een meeting in het zuiden des  lands....

W a n n e e r????
Mij lijkt een zaterdagmiddag een goede mogelijkheid, even afhankelijk wanneer geinteresseerden kunnen....

15 - 22 - 29 oktober ofzo???

L o c a t i e????

Een McDonalds, of een van der Valk parkeerplaats??

In het laatste geval lijkt mij Urmond dan een goede optie, aangezien de Belgen onder ons dan ook makkelijk langs kunnen rijden....

Ideetjes etc... post ze hier en dan komt het vanzelf wel goed!

Prettig weekend!!!  8)

Mods edit: datum in de kop gezet

mehn

De plek en dag maken mij niet zoveel uit, zolang het maar niet 's ochtends vroeg is  ;D

Urmond is voor Zuid Limburg idd een goede plek, wil je iets noordelijker gaan dan zou je Nederweert kunnen overwegen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rijns_t5r

8)this weer een thuis wedstrijd voor jullie,potv/.';l,.drie ben er vorig weekend nog geweest ;) ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

thuur

Citaat van: wepster op 01-10-2005 16:33:34
tijd en plaats maakt mij ook niet uit dus laat het maar horen joost
wel optijd natuurlijk dan kan ik het in plannen
greets wepster

Same here 8)

Gr ;)

)()()sT

wat dachten jullie van 15 oktober, rond een uurtje of 2 (in de middag ;))

Locatie maakt me niet veel uit, maar misschien is een McDonalds wel een handige locatie om een burger te scoren  8)

Aangezien het daar wel eens druk kan zijn lijkt me dan de Mac bij Maastricht een goede mogelijkheid, bij de Geusselt....

Zullen we dit dan aanhouden, tenzij iemand een beter idee heeft?!

Groet,  :-*

thuur

Geusselt is prima. Al kan het daar vaak best druk zijn en komen er ook geregeld VW-rijders bijeen (vreemd gezicht zo'n Kever tussen een bespoilerde Corrado en een Passat ??? en 5 golfjes)

Ik weet ook wel een plek bij mij achterom, ligt langs de snelweg en is een parkeerplek waar bijna nooit een auto staat. Aan de overkant liggen bedrijven, dus geen gezeur van 'buren'. En misschien kan ik mijn vrouw dan overhalen wat hapjes klaar te maken ;D

Gr 8)

Eugene

Ikea terrein woonboulevard heerlen? ligt een KFC.  

is ook wat centraler dan maastricht??

Wat mij betreft kan het wat eerder beginnen dan 2 uur, want moet dan om een uur of 4-5 weer weg.

maybe 12-1 beter?

Gr.
Eugène

If it's not blown, it sucks...

GeertG

Maastricht, Heerlen of Urmond maakt me niet zoveel uit.
Alleen lukt 15 en 22 oktober in ieder geval voor mij niet aangezien ik dan van een  welverdiende ;) vakantie geniet..... Zaterdag de 28e zou kunnen maar dan na 14 uur. Zit op zaterdagen beetje krap in tijd (zwemmen van kids en zelf sporten).
Wanneer jullie iets definities hebben zal ik proberen wat ik kan.....

Groetjes,
Geert
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

sendero59

Heren, ben pas lid van deze club geworden.
Ik ben sinds januari van dit jaar de trotse bezitter van een Volvo 850 estate.
Een meeting lijkt me perfect.
Bij de Geusselt? Of , zoals Thuur voorstelde bij hem achterom? (lekker rustig).
Urmond is ook o.k.
Liever niet bij de woonboulevard, daar is het altijd zo tering-druk...
Gr. Maurits

mathh

I'll be there. Zo'n thuiswedstrijd laat ik niet schieten ook al moet ik dan de zaak sluiten ;D
Wordt zowiezo tijd voor weer eens wat ontspanning.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Eugene

Kijk aan, het gaat lekker druk worden ;D

Nu nog een datum, een plaats en een tijd ;)

Volvot5r

Idd nu nog een plaats datum en tijd...Graag beetje centraal voor de mensen uit NB. Wil nu wel eens een volvo meeting mee maken. Heb onlangs een 850 T-5R gekocht dus ben erzo.

Eugene

tijd wordt dan een uur of 1?
datum de 15e, 22e of 29e (iedereen reageer ff welke datum ie wel en niet kan, dan komen we er wel uit)
plaats maakt mij niet zo veel uit, maar denk dat het beter van centraler kan zijn (dus niet in mesjtreech ;))

thuur

Ok, als er NB-ers willen komen dan stel ik ook Nederweert voor!

Datum ist mir scheiBegal.. 22 oktober is genoemd, maar dan kan Geert niet. How about de 29e dan?

Gr 8)

Eugene

how about the 15e. en Nederweert is weer erg noordelijk voor een zuid limburg meeting ;P

Urmond heeft mijn voorkeur....