[MINI-MEETING] (Zuid) Limburg *let op: 22 november 2009*

Gestart door )()()sT, 30-09-2005 17:44:15

Vorige topic - Volgende topic

ExhaLe

het was zeer zekers een geslaagde meeting. weer een aantal forum leden irl ontmoet. En natuurlijk een hoop mooie volvo's gezien. het was alleen wel heel erg koud.  Heb erna nog een rondje meegereden met de ss van eugene en ik moet zeggen dat ik nu weet waarom ik een dikke turbo en een bbk wil  ;D echt een super ervaring in een hele snelle volvo.

Emiel

Citaat van: ExhaLe op 18-12-2007 22:52:21
Heb erna nog een rondje meegereden met de ss van eugene en ik moet zeggen dat ik nu weet waarom ik een dikke turbo en een bbk wil  ;D echt een super ervaring in een hele snelle volvo.

u is vergeetachtig? ;D ;)

ExhaLe

haha nee absoluut niet dat was ook echt een meesterlijk rondje schleife dat zal ik niet snel vergeten.  Maar het rondje met eugene heeft ook een super indruk achtergelaten wat mij weer met de neus op de feiten drukt dat ik toch snel weer moet gaan upgraden  :)

)()()sT

Topic weer even opgegraven....

Wordt weer eens tijd voor een meeting in het zuiden des lands  :)
Datum en locatie: daar moeten we nog eens even over soebatten  ;D

Eugene

Goed idee!

Voorkeur gaat uit naat v/d Valk in Urmond, dat is me nog veruit het beste bevallen tot nu toe.

If it's not blown, it sucks...

TTT242

Het is idd al weer veel te lang geleden. Misschien best in augustus? Want in september zijn er weer een aantal club meetings.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Rene69

Citaat van: Eugene op 04-08-2008 01:28:53
Goed idee!

Voorkeur gaat uit naat v/d Valk in Urmond, dat is me nog veruit het beste bevallen tot nu toe.

Parkeerplaats bij snowworld is ook leuk en goed bereikbaar vanaf snelweg + leuke mogelijkheden voor hapje/drankje en eventueel tubegliden.

Is maar een idee.

Groeten,
René69

)()()sT

Daar moet ik je wel gelijk in geven, een mooi punt en wijds uitzicht.
Urmond is weer wat centraler, maar die 20 km extra doen het hem ook niet  ;D

Laten we maar weer starten met de locatie-discussie ;)

Domaso

Zaterdag of zondag?

Zaterdag: 23 augustus of 30 augustus
Zondag: 24 augustus of 31 augustus

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Zaterdag 30 augustus kan ik er zijn. Zondag moeilijk. Andere weekend ben ik niet in limburg
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Eugene

23 augustus kan ik niet, en de 24e eigenlijk ook niet. 30 en 31 augustus wel :)

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Dat weekend wordt het dus, 30 augustus 2008  :evil:
Want inderdaad, het weekend van de 23 kan ik om bepaalde redenen ook niet (vooral die zondag niet  :evil: ;D)

Locatie: tja.... ik vind nog steeds bij Snowworld ook een hele leuke; ruim en mooi punt! Zal morgen eens foto's schieten ter plaatse.....

wepster

dan zal ik er helaas :eusa_wall: niet bij kunnen zijn ik word die dag verplicht verwacht in kaatsheuvel op de jaarlijkse barbie knoei van de schone broer  :eusa_whistle:
dus rooie sien en wepster zijn er helaas nie bij :'(

Scooby Doo

Als je maar niet in het weekend ervoor of erna gaat meeten, dan kan ik dus effe niet. Maar 30-31 augusteus zijn voor mij normaal geen enkel probleem.

Puppy Power!!!

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire