electrisch schuifdak

Gestart door johan283, 01-08-2005 21:41:41

Vorige topic - Volgende topic

johan283

Hoi Thuur,

very usefull indeed......

Bij mij werkt de motor ook, dus dat is niet het probleem. Waarschijnlijk zit het hem in de schuifdak geleiders waardoor het schuifdak wordt geblokkeerd. Daarvoor moet ik de dakbekleding verwijderen.

Weet jij hoe ik de dakbekleding los kan halen?
Heb alwel onder de zonnekleppen schroeven gezien. Er zullen er waarschijnlijk nog vele meer zitten, maar waar....

thuur

Dakbekleding los ??? Is het niet voldoende om het paneel met de lichtjes te verwijderen?

Voor de hemel denk ik dat je alles los moet maken: lichten, handgrepen, zonnekleppen en afdeklijsten. Hoe het rond het schuifdak zit, weet ik helaas ook niet..

Gr :-\

johan283

Paneel met de lichtjes heb ik al los, zie voorgaande post. Maar dan kom ik nog nergens bij.......Volgens de link die je hebt gestuurd, is waarschijnlijk één van de geleide rails kapot. Hierdoor blokkeert het schuif dak.

Dus om erbij te kunnen komen moet ik helaas alles los halen.....of zijn er andere manieren?

johan283

heb vandaag met de hulp van een mede forummer de geleide rails vervangen.....maar helaas het blijkt dat de aandrijf kabel is vast geroest, dat was het euvel.

Als de binnen kabel niet loslaat moet ik zowel de binnen als buiten kabel eruit halen. Dus alsnog het dakhemel eraf......