nieuwe 850 eigenaar

Gestart door volvo850hart, 06-10-2005 15:29:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvo850hart

Hallo mensen,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van mn eigen roffel, een bordeauxrode 850 GLT uit 1993 met 194000km.

Ik zal eerlijk zeggen dat dit na 2 jaar franse auto's gereden te hebben echt een verademing is, ik heb echt het gevoel dat ik me eindelijk thuis voel in een auto! aankomende maandag gaat ie naar de garage voor een grote beurt en een nieuwe dop voor de expansietank van de koelvloeistof ( het bekende kwaaltje ). Hopelijk kunnen jullie m snel ontmoeten bij een meeting ( foto's zal ik snel plaatsen ).

Groetjes!

Volvo comfort

Hallo,

Ik ben blij dat het bij jou maar 2 jaar heeft geduurd voordat je erachter kwam dat die franse dweilkarren niks zijn.
Bij mij heeft het 3 jaar geduurd.

En ondanks je mededeling dat je foto's snel zal plaatsen ga ik er toch om zeuren ;D

FOTO's Foto's

veel veilige km toegewenst,

gr Koos

LeRa

Welkom,

Gezien je naam ben je snel gewend geraakt aan je 850. :)

'k Kom zelf ook uit een franse wagen (Citroen Xantia) en moet zeggen dat de 850 een wat veiliger gevoel geeft en nadrukkelijk sportiever is.
Toch was de Xantia kwalitatief zeker niet slechter en qua vering comfortabeler dan de 850.

Dat gevoel van thuiskomen herken ik wel. ;D

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Oh ja...................FOTO's, FOTO's, FOTO's

Gr. LeRa

volvo850hart

http://home.hetnet.nl/~daniel.koeman/IMG_0709.jpg

ik hoop dat ie het doet, ik heb ff snel een fotootje genomen ;)

Christiaan

Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf!
Christiaan

Peertje

Zo zien we 'm sneller



Mooi hoor!

Welkom op 't forum.
Hé? Geen banner meer?

Volvo comfort

Kijk eens aan..

Zie je wel dat dat zeuren om die foto's helpt ;D


Mooie wagen!!


gr.koos

sas

Niet verkeerd die km-stand! Onderhoud ook goed? Check effe je distributieriem enzo. Mooi hoor het origineel, en bij deze heeft iemand de verkleurde bumperstrips in dezelfde kleur gespoten, goed idee!
Die franse rommel is niks. Het rijdt gewoon lekker, maar stinken naar koelvloeistof (echt waar, ruik maar op een Franse parkeerplaats!) en zijn niet gemaakt om lang mee te gaan. En ik hou van dingen die gemaakt worden om lang mee te gaan, Volvo dus!

Veel fijne km's toegewenst!

Ben

Goeie kleur en goeie velgen  :P

Veel plezier !

Claudia

Citaat van: volvo850hart op 06-10-2005 15:29:33
ik heb echt het gevoel dat ik me eindelijk thuis voel in een auto!

....Dát is het gevoel! Goed he? :)
Bij de weg....welkom!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

volvo850hart

Distributieriem is vervangen bij 176.000 km dus die kan nog wel fftjes mee, verder is het onderhoud altijd goed geweest, maandag krijgt ie een grote beurt want dat werd wel weer eens tijd volgens het onderhoudsboekje en de bougies hebben ook hun langste tijd gehad. kan niet wachten tot het maandag is :P

The Saint

Welkom op het forum, en gefeli met je 850!

Ziet R goed uit op de foto, moet alleen nog beetje gepoetst worden volgens mij..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Welkom!

Mooie wagen en een mooie nickname!  :D

kasper2

welkom en gefeliciteerd met je aankoop,en goede keus,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

redcat

Welkom enne mooie wagen hoor! Inderdaad een goeie keus, ben er zelf ook zeer tevreden mee  :)

Walter