Effe voorstellen na mooie sleuteldag

Gestart door allard2251, 09-10-2005 00:23:02

Vorige topic - Volgende topic

allard2251

Goedenavond,

Ben nu ruim 5 jaar trotse 850 bezitter maar nooit van gekomen(ben eigenlijk er gewoon te lui voor) me op het forum voor te stellen.

Je zal me zien onder de naam allard2342

Heb nu drie jaar een prachtige t5r. Moet eerlijk zeggen dat ik er zeer aan gehecht ben geraakt. Heb hem gekocht met 285.000 km. Staat nu inmiddels op 440.000(!!!).
Op onderhoud bezuinig ik niet.

Wagen is in de loop van de tijd voorzien van een Rica chip(dec. 2003), 302 MM schijven(EBC voor en achter in juni 2004),
Ferrita downpipe en uitlaat(juni 2005).

Lak was wat minder aan het worden, spuitwerk voorkant gedaan(aug. 2005)

Inderdaad, een diesel of lpg er is lekker verstandig, maar ja voor mij heeft het allemaal te maken emotie.

Heb naast de volvo ook een saab 900 classic turbo waar ik nog wat van mijn vrije tijd in steek.

Ben eigenlijk wel wat autogek. Bouw en verzamel nog modelautos.

Oh ja, ik werk als interimer in de financiele dienstverlening.

Genoeg zo??

elianmars

Hey Allard, welkom hier!

Dan ben jij vast de Allard die ik vanmiddag geholpen heb met flushen en die daarna mij heeft geholpen met het flushen  :D

Nog bedankt ervoor en hopelijk hoor/lees ik vaker wat van je hier op het forum!

The Saint

Citaat van: allard2342 op 09-10-2005 00:23:02

Genoeg zo??

Nee.

Je bent idd lui  ;), laat es wat foto's zien!

Welkom op het forum Allard. Je rijd echt serieus veel kilometers, check het "Wie heeft de meeste kilometers" draadje!

The Saint, die het spuitwerk ook aan de voorkant heeft  ;D
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

dat is toch die goene?
das een hele mooie,echt waar.
gr johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Hen3

Citaat van: The Saint op 09-10-2005 11:05:35
Welkom op het forum Allard. Je rijd echt serieus veel kilometers, check het "Wie heeft de meeste kilometers" draadje!

Vooral in het (niet bestaande) draadje "Wie heeft de meeste kilometers op benzine" zou je het goed doen!

Wel knap trouwens dat je nu je eerste bericht hebt geschreven nadat je al sinds 19-04-2003 lid bent van het forum!

allard2251

Nou, die reacties had ik kunnen verwachten over laat voorstellen enz. Maar ja, ik had het druk met al die kilometers af te leggen!!

Ik heb wat fotos op allard.zijnalbums.nl gezet.

Groet,

Allard

Walter

Hej Allard!!

Mooie dat je nu ook de weg hierheen gevonden hebt! Was gezellig zaterdag! Maar dat die auto aal 440k gereden had...  :o

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

allard2251

Ik heb in juli 2002 de auto aangeschaft met 285.000 km. Was toen al veel. Ik heb hem gekocht bij Niham in Den Haag voor toen een scherpe prijs. Ik heb mijn 850 GLT met net 200.000 erop ingeruild.

Auto was van binnen zeer smerig(het betere kinderplakhanden werk) toen ik hem de eerste keer zag, maar had nieuwe banden koplampen en zag eraan de buitenkant goed is. Er zat een volledige servicehistorie erbij wat voor mij belangrijk was en maakte de kilometerstand wat dragelijker. Met de 6 maanden garantie hield ik toch rekening met dat de automaat en de airco aan vervanging toe zouden zijn. Ik heild ook rekening met het feit dat dit wellicht na het verstrijken van de garantie periode(zal je weer net zien) zou moeten gebeuren.

Wat blijkt, automaat ging na 2 maanden stuk, bak is onder garantie gereviseerd. Verdamper ging na 5 maanden stuk, is onder garantie vervangen. Alleen de airco pomp zelf ging na de garantie stuk, dus eigen kosten. >:(

Verder heb ik tot nu toe in mijn ogen alleen normaal onderhoud gehad. Draagarmen, schokdempers, banden etc. Naast natuurlijk de tuning zaken en spuitwerk wat meer voor het leuke is.

Laatste beurt is een olielekkage gerepareerd. en de deurvanger gelast.

Ik heb eigenlijk besloten om hem te houden. De saab 900 classic is meer een knutsel projeckt welke weer in verkoop gaat. De volvo blijft!!

Met het spoelen van de bak rijdt ie fantastisch.

Groeten,

Allard

Eugene

Mooie roffel Allard, en welkom op het forum!

If it's not blown, it sucks...

Volvo comfort

Hey Allard,

Het was idd gezellig zaterdag we hebben ook nog een hele tijd staan te praten.

Ik ben blij dat het flushen van je automaat gelukt is..

gr.

Koos

Lempke

Dag Allard2342,

nice car. Welkom op dit forum.
Veel rijplezier zou ik normaal gesproken nu schrijven, maar dat is jou wel toevertrouwd.
Houdoe,                                    :D    ::)

Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

@®-

Mooie auto heb je ik mag er elke dag even naar kijken als ik er langs rijdt (woon ook in Oegstgeest)