Tijd om voor te stellen

Gestart door peterr, 09-10-2005 19:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas

He Peter,

leuk man die R, echt een mooie kar. Toch gekocht wat je het liefst wilde. En die km stand, dat is echt niks. Jij kunt voorlopig wel vooruit!

We zien elkaar hopelijk tijdens een bijeenkomst. Ben je al lid van de club?

groeten

sacha

peterr

#16
@BenC70 Dat denk ik ook, maar ik was blij dat ik de auto direct bij Mesman kwijt kon. Dat scheelde weer een ritje Friesland-Son (best duur op benzine :D ). De auto zou eerst pas in november ingepland kunnen worden. Kon nu eerder, met de slag om de arm hoe snel Vialle is in deze, voor hen, goede tijden.

@Sas Dank dank dank. Ja, ben al lid van de 850club. Direct toen de koop gesloten was gedaan, dus we zien elkaar vast een keer...

MarcoV

Hele mooie wagen hoor, ik vind dit persoonlijk de mooiste combinatie ex-interieur. Veel veilige kilometers en wellicht zien we hem een keer op een meeting.

MarcoV ;D ;D ;D

Arnaud

Hi Peterr,

Wat een fantastische Estate. Beige vinnik echt mooier dan mijn zwarte interieur.... Maar het zit natuurlijk even lekker :). Aan de ander kant vind ik mijn automaat weer fijner dan een schakelding, maar bij een R is dat misschien weer heel anders.

Begrijp ik goed dat je gas in hebt laten bouwen? Zou ja, zou je me dan kunnen PM'en wat, waar en hoe (duur)?

Veel succes met poetsen vrijdag!

Paul75

Zeker mooie wagen zeg..leuk in het beige interieur met dat zwarte biesje in de stoelen..

BTW kunnen we gelijk zien dat je een rijk man bent als ik naar je munten bak kijk... ;D ;D
Volvo er is geen betere!
Ik krijg hier trouwens ook niet een leuk plaatje tevoorschijn. ;)

peterr

Dat was geld van de vorige eigenaar, dus helaas Paul75 :'( En het huis ook, dus daar kun je ook niets van afleiden ;)

De auto is inmiddels terug van de gasinbouw. Eerste verbruiksindicatie 1:8,7 op LPG.

Ga zo even naar de dealert om even prijsopgaaf te ontvangen voor wat kleine accesoires (nieuwe pookknop, sierstuk uitlaat). Dealer heeft me eerder deze middag aan de radiocode kunnen helpen (wist ik van het forum hier, handig die zoekfunctie). Die had ik niet gehad en bij de LPG inbouw is de accu los geweest, dus ik had hem wel nodig.

Rsport

Beetje laat maar alsnog: gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee.

In mijn optiek het mooiste interieur voor de 850R: beige met berkenhout :D