Tijd om voor te stellen

Gestart door peterr, 09-10-2005 19:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

peterr

Na meelezen, posten en wat proefrijden is de kogel door de kerk en is de 850R aangeschaft, dus tijd om me ook voor te stellen lijkt me...

Mijn naam is Peter en samen met mijn vriendin Marjon woon ik in Wirdum (Fr). Ik ben 31 jaar en deze R wordt mijn eerste Volvo (nog iemand een Nissan Primera kopen??  ;D

De 850 is dus een R van september 1996 met 134.000 km in de kleur Olive Green. Voor dat iedereen over foto's begint  ;)  

hier zijn de foto's...





Betere foto's volgen tzt.

Wat wil ik er nog aan doen.

Even laten controleren of er nog dingen kapot zijn die vervangen moeten
Kras op achterdeur weg laten halen (zie foto)
LPG inbouw

kasper2

welkom en veel plezier met je nieuwe aankoop,en bedankt voor de foto s.gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Emiel

Gefeliciteerd Peterr met de aanschaf van je R! Het blijft een heel apart interieur met de berkenhout :)!

Emiel.... 8)

Reitse

Mooi, zeker dat lichte interieur 8)

Rayman

Een nette 850R. Ik weet niet of je gewend bent aan dit soort bekleding; maar je kunt er behoorlijk wat werk mee hebben...Ik vind het wel erg chique staan.

Veel plezier met de 850R!

Rayman
Dark Side of the Force is German

Johann

Echt Zweeds zo'n Triplex® dashboard.. Niet helemaal mijn ding.


Verder super bak! Succes er mee.

BenC70ES

Mooie R !  8)  Heel veel plezier ermee!  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

speedyT5

Superr mooie auto peterr,
in de mooiste uitvoering die er toen te krijgen was met het licht berken vind ik.
Veel plezier en succes met je R.
;)
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

elianmars

Leuk dat de meningen over de interieurkleur zo verschillend zijn. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik heb zelf een licht interieur uit de wagen vervangen door een donker interieur (Vertigo rijdt nu met mijn "oude" interieur rond  ;D )

Mooie wagen, hoor! Ziet er nog heel mooi uit, op die kras op de achterdeur na. Maar daar wil je dus gelijk al wat aan laten doen.

Ik hoop dat er niks uit de keuring komt en dat je lekker kunt gaan genieten van deze wagen! 8)

Erik_M.

#9
Hey PeteRR,

is het je toch gelukt, een Olive gReen 850R ! Hele mooie auto.

Ik hoop dan ook dat er bij de nadeRe inspectie niet al te veel naaR boven komt.  

Veel fijne km's toegewenst

gRoet
eRik

animalT5R

kijk eens aan,toch de R gekocht  ;D
je was toen toch ook met die T-5 bezig van de domeinen?
is dit naar mijn mening toch net ff beter(wil hierbij geen T-5 rijders beledigen ;))
persoonlijk vind ik dat lichte interieur niks,maar smaken verschillen gelukkig,anders reed idereen wel een volvo,ongeacht wel type en uitvoering.
veel plezier eRRmee [size=0]en voor die nissan zal je niet al te veel meer vangen ben ik bang van(heb er ook 1 gehad)[/size]
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

peterr

Ik hoop wat mee te liften op de G3 hausse. Het is een 2000 Primera met LPG en slechts 66 dkm! in een luxe uitvoering (Xenon, 16 inch, climate control), dus ik hoop dat er nog wat voor terugkomt.

Lempke

Peterr,

Welkom hier. Ik vind het echt een strakke bak.           ;D
Veel en fijne km's.
Houdoe,

Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

peterr

Heb maarliefst een uur van de auto kunnen genieten. Nu is het wachten op een telefoontje van Mesman dat ik haar weer mag halen...

BenC70ES

Ik denk dat het bij Vialle wat uitloopt...  ::)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!