animal's belevenissen

Gestart door animalT5R, 09-10-2005 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Succes! Klinkt inderdaad allemaal redelijk positief!

Groot rijbewijs en chauffeursdiploma zou ik ook best willen halen op kosten van de baas :P

FGG

Ook vandaag weer een positieve dag, Johan (ik handel met voorkennis), dus het wordt met de dag rooskleuriger. Succes, volgende week woensdag!

Gr
Floor

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

animalT5R

Citaat van: FGG op 29-06-2006 10:04:50
Ook vandaag weer een positieve dag, Johan (ik handel met voorkennis), dus het wordt met de dag rooskleuriger. Succes, volgende week woensdag!
Gr
Floor
Zal dit gelijk even uitleggen.

Volgende week woensdag heb ik een sollicitatie gesprek in Alkmaar bij de Firma Schot B.V. om 1400 uur.
Dit is door me huidige werkgever geregeld,die mij hiervan vannochtend op de hoogte heeft gesteld.
Ben vandaag ook tevens achter me Rijbewijs e.d. aan gegaan,en heb tevens een datum wanneer ik in Harderwijk kan gaan beginnen met het TCVT diploma,of eind juli of eind augustus,moet er voor eind juli nog 1 iemand bijkomen dan gaat dat door,dit komt doordat je met een koppel loopt,is nog even afwachten dus.

Ga morgen de gegevens inleveren voor het Rijbewijs gebeuren en dan mar afwachten wanneer ze me hiervoor gaan inschrijven.
Ben weer druk bezig dus....
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Dagtaak terwijl je niet eens werkt... ;D

Maar klinkt allemaal zeer goed, doorgaan zo en je spaart weer een Volvo bij elkaar ;)
De Tussenpaus

The Saint

Citaat van: animal op 29-06-2006 14:39:21
Citaat van: FGG op 29-06-2006 10:04:50
Gr
Floor
Zal dit gelijk even uitleggen.

Volgende week woensdag heb ik een sollicitatie gesprek in Alkmaar bij de Firma Schot B.V. om 1400 uur.

Volgens mij een mooi en heel groot bedrijf! Daar liggen wel kansen!
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Johan,

gefeliciteerd met de fantastische vooruitzichten.  :D

Het gaat helemaal goedkomen.

Misschien tijd voor een feestje? BBQ een idee? :P ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

animalT5R

Citaat van: FGG op 06-07-2006 08:40:24
Johan,

gefeliciteerd met de fantastische vooruitzichten.  :D

Het gaat helemaal goedkomen.

Misschien tijd voor een feestje? BBQ een idee? :P ;D
;D je kan ook niet wachten voor ik het heb neergezet  ;)

Gister een gesprek gehad bij Schot te Alkmaar,samen met me huidige werkgever(die dit ook had opgezet)
Kan niet anders zeggen dan dat et een zeer positief gesprek is geweest,als ik alle opleidingen af heb,kan ik eigenlijk een week later al bij Schot aan de gang,icm een leermeester,wat ik persoonlijk wel zo prettig vind ;)
De bedoeling is nu dat we tot augustus 2007 bij schot gaan draaien op basis van een proefplaatsing,wat op een later tijdstip om gaat in detachering.
Dan per aug 2007 is de planning dat ik bij schot in dienst kom,en dan waarschijnlijk ook direct weer een opleiding ga beginnen om op de mobiele toren kraan te gaan draaien,opperde dit en daar stond Schot zeer positief tegenover.
Dan heb ik in de toekomst E (aanhanger) achter C(gr rijbewijs) nodig,en dat zat,mits alles goed gaat,ook in de planning,maar dat zien we wel weer tegen die tijd.
Ga nu de laatste dingen regelen,dan kan eindelijk alles op de rit en gestart worden ;D

HEB ER WEER ZIN IN!!!!! ;D

ed

Super Johan! Vind dat echt leuk voor je om te horen dat het weer goed gaat. Het kan soms even duren, maar na regen komt altijd weer zonneschijn.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Laserblue

Goed nieuws Joh!

zo zie je maar uiteindelijk komt alles weer op z'n pootjes terecht :)

gr.
Hubert.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

Beter! Vooral dat je er zelf weer zin in hebt en het zonnig inziet, dan weet je ook weer waar je het voor doet!

Suc6!  8)

)()()sT

Mooi!!!!!

Hartelijk gefeliciteerd!

Reitse

Joh Beest! Gaat de goeie kant op zo!! Hartstikke mooi voor je :D

GeertG

Mooi vooruitzicht !
Proficiat en succes verder.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Rijns_t5r

8)  hee johan toch nog gelukt zie ik,leuk een collega kraan operator ennuh blijven volhouden he!
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

animalT5R

Zo we weten nu alles ivm data's en dergelijke,
Heb de papieren winkel binnen,dus vandaar hier een update(voor degene die het intereseren ;))

De data's voor het chauffeurs diploma:
zaterdag 22 juli 2006 van 0800 tot 1630 uur het deel Theoriecursus verkeer C

Maandag 24 juli 2006 om 1000 uur de examentraining hiervoor.

EXAMEN is op 26 juli 2006 om 1500 uur, en die word hoogst waarschijnlijk afgenomen in Berkel en Rodenrijs,dit omdat alle exames al verkocht waren in Alkmaar.

-------
27 en 28 juli 2006 van 0800 tot 1630 uur het deel Administratieve Kennis Goederenvervoer

EXAMEN is op 3 augustus of om 1030 of om 1330 uur te Avenhorn.

------
31 Juli en 1 augustus 2006 van 0800 tot 1630 het deel Autotechniek

EXAMEN is op  3 augustus of om 1030 of om 1330 uur te Avenhorn.

* op 3 Augustus worden er dus 2 Examens afgenomen.

-----

Dan hebben we het nog niet over het rijden gehad  ;D die data's komen nu aan bod  ;)

Intest (om te zien hoeveel uur ik nodig ga hebben) is op 25 juli van 1500 tot 1700 uur.

Dan de lessen:
3   Augustus van  1700 tot 2000 uur
4   augustus van  1800 tot 2000 uur
5   augustus van  0800 tot 1000 uur
8   augustus van  0800 tot 1200 uur
                   en  1300 tot 1500 uur
10 augustus van  1300 tot 1700 uur
                   en  1800 tot 2000 uur
11 augustus van  1800 tot 2000 uur
14 augustus van  0800 tot 0900 uur

EXAMEN!!

14 augustus om 14.25 uur te Alkmaar.

Dan hoor ik de begindata voor TCVT in Harderwijk nog,maar dit word waarschijnlijk eind agustus.

Dan ben ik ook nog even bezig geweest met de passat,zie de veranderingen:

Zo was het :

Toen was het :

Wat resulteerde in :

en vanaf de zijkant gezien:

Gezien iedereen aan de heldere lampen zit,kon ik niet achterblijven ;D
Weer een deel project passat af ;) ;D