grill

Gestart door Jacko, 10-10-2005 16:53:57

Vorige topic - Volgende topic

Jacko

Wie weer waar onderstaande volvo grill te koop is in nederland, ze moeten er als het goed is zijn in zwart en metaal, bedoeld voor de s70 (T5 1998)

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Ik zie deze grills regelmatig op ebay te koop staan en vraag me iedere keer weer af, waar je bij deze grill het hendeltje/vergrendeling moet laten. Moet je dan een gat in het gaas maken?

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 10-10-2005 21:28:59
Ik zie deze grills regelmatig op ebay te koop staan en vraag me iedere keer weer af, waar je bij deze grill het hendeltje/vergrendeling moet laten. Moet je dan een gat in het gaas maken?

Een X70 heeft een handige brede greep onder de grill om de motorkap te openen  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

911sap11

Daar gaan we weer......YES  ;)

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=18;action=display;threadid=10234

Mijn ervaring tot op heden is dat het werkelijk perfect past. Je zou bijna denken dat het een orgineel volvo onderdeel is.

elianmars

Citaat van: 911sap11 op 10-10-2005 21:58:25
Daar gaan we weer......YES  ;)

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=18;action=display;threadid=10234

Mijn ervaring tot op heden is dat het werkelijk perfect past. Je zou bijna denken dat het een orgineel volvo onderdeel is.

Hoe zit 't dan bij jouw grill met die vergrendeling?

911sap11

Als je de oude grill verwijdert, haal je onder de motorkap de originele vergrendeling stang eraf. Zit met een heel klein schroefje vast. Bij de nieuwe grill zit een klein stangetje welke je dan gewoon door het gaas kan steken.  Met de bijgeleverde ringetjes maak je het vast. Ziet er perfect uit.

Mocht het niet duidelijk zijn  ;) ...........dan mail ik vanavond wel een foto.

911sap11

Zoals beloofd.   ;D

elianmars

Kijk, dat is nog eens duidelijk! Bedankt!
Ik weet nu eindelijk hoe 't zit :)

911sap11

Daar is toch dit forum voor  :D  ;)

911sap11

willow

Hallo, ik ben Paul Claassen, ik heb de grill (850 t5r cream yellow) geschuurt en toen primer(metaal motip) en netjes zijde glans gespoten (satin-seidenglanz-motip) staat netjes en niet zo duur

Eugene

If it's not blown, it sucks...

willow

Deze week probeer ik de foto op internet te krijgen even geduld a.u.b ben er nog niet zo bedreven in het is allemaal nog nieuw voor mij,

willow