Verloop stekker Pioneer oud naar nieuw

Gestart door @®-, 11-10-2005 13:13:20

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Wie kan mij een antwoord geven over een verloop stekker van een oud type Pioneer CD-wisselaar naar een nieuw type van een een Pioneer DEH-7400mp radio/cd/mp3 speler.

De kabel aan de wisselaar (ligt nog door de hele auto) heeft een ronde stekker en de aansluiting op de radio is een vierkante (IP-bus).

Ik hoor graag van jullie.

BartT5R

Armin,
je kan beteer gewoon ff de kabel van voor naar achter trekken, is een job van pak em beet een uurtje, weet je zeker dat het werkt en als je naar de autoshop moet rijden ben je ook een uur kwijt en kost het je extra geld.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

@®-

Citaat van: BartT5R op 11-10-2005 22:29:42
Armin,
je kan beteer gewoon ff de kabel van voor naar achter trekken, is een job van pak em beet een uurtje, weet je zeker dat het werkt en als je naar de autoshop moet rijden ben je ook een uur kwijt en kost het je extra geld.

Die ligt er al in van de vorige eigenaar, maar het leek me wel leuk (en zeker omdat ik dan nooit meer los slingerende CD's door mijn auto heb) aangezien ik die wisselaar er nooit uitgesloopt had dat ie dan ook zou kunnen werken. Ondanks dat de kabel niet op mijn radio is aangesloten heeft ie wel spanning want ik kan gewoon de CD-cassette erin en eruit halen.
Dus alleen nu nog de manier om een conventionele stekker van de CD-wisselaar van Pioneer een verloop te hebben (of zelf te kunnen maken) naar IP-bus (blauwe vierkante aansluiting op de radio).