balen!! (uitdeuker)

Gestart door kasper2, 12-10-2005 18:52:42

Vorige topic - Volgende topic

kasper2

kom ik vandaag bij mijn auto is er weer een gek geweest die dacht dat mijn volvo wel een deuk kon gebruiken in mijn linkerspatbord,toen ik dit zag flipte ik behoorlijk en aangezien ik wa beperkt casco heb valt dit niet onder de verzekering,ff langs de reparateur schade 350 euro,en geen papiertje onder mijn ruitewisser van de dader,weet iemand in de buurt van groningen nog een uitdeuker die op een vrije dag mijn deuk er uit kan halen tegen een leuk tarief.gr kasper2 :( :(

Turbobiker

ik weet hoe je je voelt. Sterkte er mee.

En je kunt nog zo voorzichtig zijn, er lopen/rijden genoeg eikels rond die geen eerbied hebben voor andermans spullen. CDA stemmen heeft duidelijk niet geholpen. Pfft, normen en waarden. Overbevolking noem ik het.
De Tussenpaus

FelixB

Klotezooi zeg!

Laten ze die daders (als ze ze vinden) maar eens 3 maanden werkkamp geven in de mijnen, bah!

En verzekering heeft ook geen nut met 'eigen risico' en tredes achteruitgang.

Bij nader inzien: en ook de ballen erafdraaien!
855R & C70 T5 cabrio automaat

elianmars

Kasper, is dit door een auto gedaan, of door één of andere randdebiel die het in z'n hoofd haalde om ff een trap tegen je wagen te geven?

Als het door een auto is gedaan, kun je aanspraak maken op het waarborgfonds (www.wbf.nl).
Heb ik ook gedaan toen ik mijn wagen beschadigd terug vond op een parkeerplaats. Heb het schadebedrag (min eigen risico van 136 euro) teruggekregen.
Als je het via het waarborgfonds wilt doen, moet je wel aangifte doen bij de politie.

Succes!!

kasper2

ja het is door een auto gebeurd,schade is een gigantiche  deuk zonder lakschade!! politie er bij gehad maar ja die jongens staan ook machteloos,kunnen er ook niks aan doen,gaven mij de tip om de schade te verhalen bij het waarborgfonds,vandaag naar mijn verzekering geweest en de auto een klasse hoger laten verzekeren (alrisk),en nu maar hopen dat ik ooit die kl..tz.kk.n te pakken krijg maar ja daar reken ik niet op,iedereen die mij een beetje hebbem gesteund hierin:JONGENS BEDANKT: gr kasper2 easy ryder  >:( >:(

elianmars

Citaat van: kasper2 op 13-10-2005 22:33:07
ja het is door een auto gebeurd,schade is een gigantiche  deuk zonder lakschade!! politie er bij gehad maar ja die jongens staan ook machteloos,kunnen er ook niks aan doen,gaven mij de tip om de schade te verhalen bij het waarborgfonds,vandaag naar mijn verzekering geweest en de auto een klasse hoger laten verzekeren (alrisk),en nu maar hopen dat ik ooit die kl..tz.kk.n te pakken krijg maar ja daar reken ik niet op,iedereen die mij een beetje hebbem gesteund hierin:JONGENS BEDANKT: gr kasper2 easy ryder  >:( >:(

Maar hiermee is de schade toch nog niet verholpen/vergoed?  ???

Als de politie het ook al zegt, waarom deze schade niet melden bij het waarborgfonds? Politie weet er dus al van.

Ook de schade aan mijn auto was een deuk zonder lakschade:

Schadebedrag was ruim 1100 euro!  :-X

thuur

Mooi kl#te Kasper.. :-\

Suc6 met de afhandeling!

@Elainmars: 1100 euro ??? :o ??? :o
Daar krijg je een verder gave 850 GLT bij nadat de schade is gerepareerd of zo ??? Is dat bedrag ook verder verklaard?

Gr 8)

kasper2

thanx !! de aardigheid was er ff af .maar ja we gaan maar weer door en zo snel mogelijk naar de uitdeuker,die deuk moet er uit voor mijn gevoel zo snel mogelijk.gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Reitse

Balen man... hoop voor je dat je er nog beetje uit kan springen met waarborgfonds

elianmars

Citaat van: thuur op 14-10-2005 21:52:24
Mooi kl#te Kasper.. :-\

Suc6 met de afhandeling!

@Elainmars: 1100 euro ??? :o ??? :o
Daar krijg je een verder gave 850 GLT bij nadat de schade is gerepareerd of zo ??? Is dat bedrag ook verder verklaard?

Gr 8)

Ja hoor. Ik heb de rekening hier liggen.

De- en montage 313,65
Spuitwerk 430,35
Hulpmateriaal 11,35
Spuitmateriaal 147,36
Milieuheffing 23,46
Spatscherm v r 160,00
Steenslagbesch v 37,80
Klein materiaal 7,00

Totaal ex btw 1130,97
Btw 19% 214,88
Totaal 1345,85

Totaalbedrag is hoger dan het schadebedrag, omdat ik gelijk een T-5R bumper heb laten spuiten en monteren.

Met spuiten is er uitgewaaierd over de voordeur om kleurverschil te voorkomen.

thuur

Ok, maar dan nog: 300 euro de- en montage ??? En wat is spuitmateriaal (naast 'spuitwerk') ?

Gr :-\

elianmars

Citaat van: thuur op 14-10-2005 23:19:23
Ok, maar dan nog: 300 euro de- en montage ??? En wat is spuitmateriaal (naast 'spuitwerk') ?

Gr :-\

Stootstrips van het voorscherm en de deuren er af halen en weer monteren na spuiten, voorscherm de- en monteren en wat er nog meer moet gebeuren?

Spuitmateriaal? Lak?  ???

Wat kan mij het eigelijk schelen..... Het is heel netjes gedaan en ik heb meer dan 1000 euro van het waarborgfonds gekregen  ;D ;D

Joris_Scholte

Scheelt wel dat je het geld van het waarborgfonds hebt gehad. Holy sh*t, 1100 EU voor die deuk....  :o Was zelf 400 kwijt voor een vouwtje in de achterklep, en de bumper die al niet meer zo mooi in de lak zat; gewoon bij de dealer.

elianmars

Citaat van: Joris_Scholte op 14-10-2005 23:31:09
Scheelt wel dat je het geld van het waarborgfonds hebt gehad. Holy sh*t, 1100 EU voor die deuk....  :o Was zelf 400 kwijt voor een vouwtje in de achterklep, en de bumper die al niet meer zo mooi in de lak zat; gewoon bij de dealer.

Als ik het zelf had moeten betalen, was 't wel anders gegaan, hoor.
Ik had zelfs al een spatbord liggen thuis. Dan had ik 't laten spuiten en gemonteerd. Dan maar een beetje kleurverschil.....

De man van het schadebedrijf heeft gezegd dat als 't vergoed zou worden door het wbf, hij alles wat nodig was zou doen. Hij wilde 't dan gewoon helemaal perfekt hebben.

(Alleen jammer dat het toch niet helemaal perfekt is: Ik zie kleurverschil tussen de bovenkant van het spatbord en de motorkap  ::) Dat had eigelijk dan ook uitgewaaierd moeten worden.....)

Joris_Scholte

Citaat van: elianmars op 14-10-2005 23:34:29
...
(Alleen jammer dat het toch niet helemaal perfekt is: Ik zie kleurverschil tussen de bovenkant van het spatbord en de motorkap  ::) Dat had eigelijk dan ook uitgewaaierd moeten worden.....)

Da's dan weer jammer. Mee terug gaan? Of stoort het je verder niet?