Ervaringen met Brakemax schijven/blokken

Gestart door 850blues, 15-10-2005 16:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mehn

Ja hij doet het weer idd. Vannochtend toen ik het bericht van elianmars las deed ie het bij mij ook niet.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

En de bestelling is de deur uit  :)

Ik ben benieuwd!  :P

elianmars



Ze zijn binnen!!  :D


Nu nog even iemand vinden die ze voor me wil monteren......  ;D ;D

thuur


elianmars

Citaat van: thuur op 04-05-2006 21:26:02
Klusje van niets ::)


Mooi spul 8)


Gr ;D

Ik wil ook gelijk nieuwe remolie, nieuwe remslangen en nieuwe handremschoentjes (laten) monteren.
Daar begin ik zelf dus niet aan  :P

thuur

Did that, done that, got the t-shirt 8)


Serieus, valt erg mee als je het eenmaal gezien hebt. ;)

Maar het zijn je remmen, dus je moet het wel zeker weten.


Gr :)

elianmars

Citaat van: thuur op 04-05-2006 22:20:57


Maar het zijn je remmen, dus je moet het wel zeker weten.


Gr :)

Dat bedoel ik.

Ik heb trouwens wel twee personen die het voor me willen doen, maar ik ben weer zo dat als ik het spul in huis heb, het liefst dezelfde dag alles nog gemonteerd wil hebben  ;D
Nu moet ik afwachten wanneer één van de twee tijd voor me heeft  :P

Eugene

Ziet er goed uit. Je hebt dus ook de remblokken van autoparts besteld?

Ik heb achter origineel volvo en aan de voorkant Porterfield R-4S. Van die laatste ben ik nog steeds niet onder de indruk :-\

If it's not blown, it sucks...

elianmars

De blokken voor de voorzijde zijn van het merk Textar. Type TX4005.

M a r c

Da's gewoon een standaard remblok  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Dat is toch niet erg? Deze blokken leveren ze erbij. Ik heb geen idee hoe andere blokken het op deze schijven doen (zoals Redstuff of zo)........ Daarvoor is er volgens mij nog te weinig ervaring met deze schijven.

Eugene

Citaat van: elianmars op 05-05-2006 09:43:31
Dat is toch niet erg? Deze blokken leveren ze erbij. Ik heb geen idee hoe andere blokken het op deze schijven doen (zoals Redstuff of zo)........ Daarvoor is er volgens mij nog te weinig ervaring met deze schijven.

Gewoon proberen ;)

Gewone blokken doen het best goed zolang ze niet warm worden, Die Porterfields zijn nog nieuw, maar het pedaalgevoel is erg raar. Net alsof er lucht in de remleiding zit. Het remt wel erg goed, ook als ze heel erg warm zijn maar met zon zacht pedaal geeft dat neit veel vertrouwen :-\

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: elianmars op 05-05-2006 09:43:31
Dat is toch niet erg? Deze blokken leveren ze erbij. Ik heb geen idee hoe andere blokken het op deze schijven doen (zoals Redstuff of zo)........ Daarvoor is er volgens mij nog te weinig ervaring met deze schijven.

Standaard remblok op een geboorde remschijf kan gaan brokkelen. Kán.... het kan ook goed gaan hoor, maar mijn voorkeur heeft het niet.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 05-05-2006 22:11:21
Citaat van: elianmars op 05-05-2006 09:43:31
Dat is toch niet erg? Deze blokken leveren ze erbij. Ik heb geen idee hoe andere blokken het op deze schijven doen (zoals Redstuff of zo)........ Daarvoor is er volgens mij nog te weinig ervaring met deze schijven.

Standaard remblok op een geboorde remschijf kan gaan brokkelen. Kán.... het kan ook goed gaan hoor, maar mijn voorkeur heeft het niet.

Ok. Ik geloof je direkt, hoor. Maar waarom verkopen ze die blokken er dan bij?  ???

Jij zou er bijvoorbeeld redstuff blokken op zetten?

fearless

Ik rij alweer een heel tijdje met geperforeerde schijven en originele blokken. Achter normaal en voor R blokken. Remt nog steeds uitstekend. Bij normaal gebruik geeft het volgens mij geen problemen.