volvo guard op hol !

Gestart door BoostaBrick, 16-10-2005 21:57:58

Vorige topic - Volgende topic

BoostaBrick

Na het vervangen van mijn platte accu het volgende problemen. De deuren gaan zelfstandig open en dicht met tussenpozen van ongeveer 10 seconde, kon hier nog wel mee rijden. Op dit moment geen problemen meer met centrale vergrendeling , maar krijg de wagen niet meer gestart. Gebruik al tijden geen AB meer omdat die kastjes steeds stuk gingen .Nu bij openen van de deuren gaan de knipperlichten aan ,sleutel in contact omgedraaid wel alle controle lampjes maar geen starten mogelijk. Oude AB vlak bij ontvanger ingedrukt (AB geeft wel rood lampje bij indrukken ) maar krijg die knipperlichten er niet af.Statusdioden A1 en A2 knipperen beide om de paar seconden.Ben nu maar de accu voor de zekerheid aan het opladen en morgen nog eens proberen.Vermoed ontvanger stuk ???

thuur

Batterij AB leeg?

Anders misschien die ontvangerantenne bij je stuur. Even zoeken, is laatst duidelijk langsgekomen ;)

Gr 8)

BoostaBrick

Accu terug geplaatst en relais 210-211 nachtje eruit gelaten en kortgesloten met zilverfolie. Initieel hetzelfde probleem . Accupolen er weer af, tijdje gewacht en er weer op. Als zoef de haas in de auto gesprongen en binnen 10 seconde gestart, probleem opgelost. Kan alleen nog steeds niet met de AB de auto openen, de CV werkt wel met de sleutel. Als ik dat rot alarm wil uitbouwen is dan het verwijderen van relais 210-211 voldoende (met inachtname van 50E en 50F ) ????

Patrick850

Citaat van: BoostaBrick op 18-10-2005 12:17:48
Als ik dat rot alarm wil uitbouwen is dan het verwijderen van relais 210-211 voldoende (met inachtname van 50E en 50F ) ????

En wat is het antwoord?

thuur

Citaat van: Patrick850 op 20-12-2005 15:41:45
Citaat van: BoostaBrick op 18-10-2005 12:17:48
Als ik dat rot alarm wil uitbouwen is dan het verwijderen van relais 210-211 voldoende (met inachtname van 50E en 50F ) ????

En wat is het antwoord?

Het antwoord is: JA ;D

Gr 8)

Patrick850

Nou, dan verwijder is ook relais 210-211 en bridge ik 50E en 50F.  Ik wil ook van dat rotalarm af.

Werkt trouwens dan de CV met de sleutel nog wel?  En met de a.b. ?? Zomaar 2 vragen die bij me opkomen.

thuur

Sleutel: Ja

A/b: Nee, dat werd immers via het alarm geregeld ;)

Gr 8)

Patrick850