Garage omgeving Bergen op Zoom Roosendaal of Rotterdam gezocht

Gestart door maxime, 17-10-2005 20:10:51

Vorige topic - Volgende topic

maxime

Mijn roffel is aan een beurt toe omdat ie niet meer soepeltjes loopt.
Nu had ik hiervoor een garage in Rotterdam die volgens mij het onderhoud niet helemaal jofel uitvoerde. (Zie topic distributieriem geknapt). Ik ben dus nu op zoek naar een goede garage die vanaf nu het onderhoud kan gaan doen. Niet persé een volvodealer aangezien die nogal prijzig zijn maar een goede tweede keus.
Ik woon in de omgeving Bergen op Zoom Roosendaal en werk in Rotterdam dus het liefst daar ergens in de buurt.
Weet er iemand wat??

Groeten Maxime en roffel
Zoef!!!

Keesjan

maxime

Dank je wel!
Dat is idd in de buurt. Is ie ook nog een beetje betaalbaar?
Ik ben inderdaad wel eens bij deze meneer wezen kijken toen ik op zoek was naar een 850, maar wist niet dat hij ook reparaties uitvoerde.
Zoef!!!

Keesjan

Hij sleutelt al aan volvo's sinds z'n 14e. Ik ken hem van vroeger al, dat hij standaard onder een volvo lag.
Ik moet even kijken voor het exacte tarief, maar volgens mij moest ik plm twee maanden geleden E38 p/u betalen.
Hij voert alle reparaties uit en gebruikt alleen maar originele volvo-onderdelen.

Doe hem maar de groeten van me,

Keesjan

maxime

Ik zal hem morgen bellen in ieder geval!
En hem dan natuurlijk de groeten van je doen...
Dank je wel nogmaals voor de tip.

Zoef!!!

maxime

Afspraak is gemaakt. Na veel ellende met de vorige garage wordt Zoef eindelijk eens goed onder handen genomen.
Zoef!!!

Keesjan

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. In ieder geval kun je straks weer met een goed gevoel en een soepel rijdende auto op pad.
Altijd lekker dat je weet dat je roffel in goede handen is.

groeten,
Keesjan

maxime

Ja zeker weten!
Alleen jammer dat ik over drie weken naar Gelderland ga verhuizen en dus weer een nieuwe goede garage moet gaan zoeken.
Maarja dan zijn er vast andere forumleden met een goede eerste keus.. ;)
Maar hij rijdt in ieder geval met de verhuizing als een zonnetje.
Zoef!!!