Frans is de naam

Gestart door 745tic, 19-10-2005 10:45:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

745tic

Zal ik me dan ook even voorstellen? Frans is de naam en heb dus een 745tic uit '88. Hoewel mijn ultieme Volvo een 850 T5r, geel en estate, is blijf ik nog maar een tijdje in m'n aardbeirode 740 rijden. Geloof me, daar is ècht niks fout aan, na 21 Volvo's weet ik waar ik over praat. Een jaar geleden stond ik op het punt zo'n banaan aan te schaffen, het geld was aanwezig, maar vond ik de prijzen eigenlijk niet in verhouding en was ook wel een beetje huiverig om in een afgeroste bak terecht te komen en besloot de "aardbei" dan maar te upgraden. Wat doe jij eigenlijk op ons forum dan zou je zeggen. Nâh ik vind het wel een leuk forum met ook nog eens veel info, zeker in vergelijking met die ingedutte, humorloze 700 vereniging. Daar was ik, samen met nog een paar anderen, niet meer welkom en werd, als betalend lid nog wel, de toegang tot die site ontzegd. Gezelligheid en participatie is de leus waar mee men nieuwe leden wil aantrekken, nou ik heb het niet mee gemaakt. Ik ben wel gek met m'n Volvo maar neem het allemaal niet tè serieus, het blijft tenslotte een vervoermiddel, toch? Als ik nog eens een plaatje van "the machine" kan vinden (aangezien er thuis een familielid mijn hele fotomap/archief gedumpt heeft heb ik niets meer)  zal ik hem hier loslaten.

groetâh

Claudia

Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43
Ik ben wel gek met m'n Volvo maar neem het allemaal niet tè serieus, het blijft tenslotte een vervoermiddel, toch?

::)

Ohoh.......maar ja....je hebt dan ook (nog) geen 850. ;D
Welkom Frans!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Gratis forum ;D Goed he!

Welkom frans, bij deze gezellige club. Alle inbreng is welkom.

En vertel eens wat meer over de 'tic' van je Volvo? (ik dacht heel effe dat je een B*W had....)

(en ik heb ook nog een poosje rond mogen rijden in de aardbei rode 745 van mijn pa, wereldwagen!)
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: Claudia op 19-10-2005 10:49:47
Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43
Ik ben wel gek met m'n Volvo maar neem het allemaal niet tè serieus, het blijft tenslotte een vervoermiddel, toch?

::)

Ohoh.......maar ja....je hebt dan ook (nog) geen 850. ;D
Welkom Frans!

(ter info Frans:
Caludia rijdt alleen maar in een 850 als tussenoplossing naar een XC90. Ze zit dus spiegologies in het zelfde schuitje als jij ;D ;D )
De Tussenpaus

Hen3

Welkom Frans... ik zie dat je al aardig aan het posten bent geslagen...

Naast je 745tic heb je dus blijkbaar ook een 850-Tic, zoals de meesten hier!   :P

Vulk

Welkom.
Je bent hier trouwens op één van de meest gezellige fora terechtgekomen die ik ken.

The Saint

Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43...Daar was ik, samen met nog een paar anderen, niet meer welkom...

Was JIJ nou zo grof, of waren ZIJ nou zo heilig  ;)

Iig welkom op HET forum Frans  :D

The Saint, die d8 dat T-5R's liefhebbers auto's waren die nooit afgetrapt raken  ???
No shirt no shoes, no pinball

Rayman

Citaat van: The Saint op 19-10-2005 18:41:15
Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43...Daar was ik, samen met nog een paar anderen, niet meer welkom...

Was JIJ nou zo grof, of waren ZIJ nou zo heilig  ;)

Iig welkom op HET forum Frans  :D

The Saint, die d8 dat T-5R's liefhebbers auto's waren die nooit afgetrapt raken  ???

T-5R die nooit afgetrapt raakt?
Oeh...Dat klinkt lekker naief... ;)
Welcome to the real world, waarde Saint :)

Groeten uit Hengelooooooo
Dark Side of the Force is German

The Saint

Citaat van: Rayman op 19-10-2005 21:12:38
Citaat van: The Saint op 19-10-2005 18:41:15
Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43...Daar was ik, samen met nog een paar anderen, niet meer welkom...

Was JIJ nou zo grof, of waren ZIJ nou zo heilig  ;)

Iig welkom op HET forum Frans  :D

The Saint, die d8 dat T-5R's liefhebbers auto's waren die nooit afgetrapt raken  ???

T-5R die nooit afgetrapt raakt?
Oeh...Dat klinkt lekker naief... ;)
Welcome to the real world, waarde Saint :)

Groeten uit Hengelooooooo

Mwoah, het ZIJN liefhebbers auto's, DAAR zijn we het over eens. De prijzen liegen R niet om, een doorsnee koper zal zo'n auto dus niet kopen. Blijven over de liefhebbers.

Tuurlijk kan ie dan wel degelijk afgetrapt worden, maar denk R ook om dat ze 10 jaar oud zijn en vaak veel kilometers hebben. Dan is het nieuwe R wel af natuurlijk*...

*Op die van jou na Remond  ;)

No shirt no shoes, no pinball

Rayman

Citaat van: The Saint op 19-10-2005 21:28:17
Citaat van: Rayman op 19-10-2005 21:12:38
Citaat van: The Saint op 19-10-2005 18:41:15
Citaat van: 745tic op 19-10-2005 10:45:43...Daar was ik, samen met nog een paar anderen, niet meer welkom...

Was JIJ nou zo grof, of waren ZIJ nou zo heilig  ;)

Iig welkom op HET forum Frans  :D

The Saint, die d8 dat T-5R's liefhebbers auto's waren die nooit afgetrapt raken  ???

T-5R die nooit afgetrapt raakt?
Oeh...Dat klinkt lekker naief... ;)
Welcome to the real world, waarde Saint :)

Groeten uit Hengelooooooo

Mwoah, het ZIJN liefhebbers auto's, DAAR zijn we het over eens. De prijzen liegen R niet om, een doorsnee koper zal zo'n auto dus niet kopen. Blijven over de liefhebbers.

Tuurlijk kan ie dan wel degelijk afgetrapt worden, maar denk R ook om dat ze 10 jaar oud zijn en vaak veel kilometers hebben. Dan is het nieuwe R wel af natuurlijk*...

*Op die van jou na Remond  ;)


Nou...Ooit die mooie T-5R uit Duitsland gezien van Jos Bruning? (Staat op de cover van de laatste Roffel)...Vergeleken met die van hem lijkt de mijne nog afgetrapt...
Dark Side of the Force is German

kasper2

 hallo frans,nog geen 850 maar toch welkom hier op de site,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

sas

Welkom, ook ik ben van de 745 naar de 850 gegaan, en van de 740 naar de 850-club , ondanks een 700 heerlijk rijdt.
de 740-club is idd wel een oude mensen club, al ben ik zelf volgens sommige mensen ook opa (35).
Maar toch voel ik me beter thuis in de 850 én de 850-club  :)

Ik zie je toch binnen afzienbare tijd in een 850 overstappen, en ik kan me niet voorstellen dat je daar spijt van krijgt, ook al weet je wat je nu hebt.

Hoe is dat gegaan Frans bij de 740 club? Dat je niet meer welkom was? Had je te moderne ideeen?  ;D




Turbobiker

Citaat van: sas op 20-10-2005 15:41:36
...al ben ik zelf volgens sommige mensen ook opa (35)...

;D ;D ;D

Citaat van: sas op 20-10-2005 15:41:36
Hoe is dat gegaan Frans bij de 740 club? Dat je niet meer welkom was? Had je te moderne ideeen?  ;D

Toen 'ie eenmaal bezig was met zijn 700 aan te passen leek het een erg goed idee deze te voorzien van een vijf cilinder en bijpassende voorwielaandrijving... ;) ;D ;D ;D
De Tussenpaus

745tic

laat ik zeggen dat het niet allemaal ouwe l*llen zijn maar zich wel zo gedragen. Misschien neemt het type 7/940 dat wel met zich mee. Daar heeft Volvo z'n imago van slome burgermanswagen (ja wij weten wel beter) denk ik aan te danken, waar ze eigenlijk haast niet meer afkomen. Ook bij Top Gear maken ze de Volvo nog belachelijk. Ik ga niet vertellen wat er allemaal gebeurd is, dan ben ik morgen nog aan het typen. Een voorbeeldje, Adv. Hondenrek te koop gevraagd! Antw. heb je een hond dan? Je wilt niet weten hoeveel mensen er op hun pik getrapt waren. Zeggen dat de 940 (terwijl je zelf ook in zo'n ding rijdt) eigenlijk een lelijke wagen is doet ook geen goed. Voorlopig blijf ik nog maar even in die aardbei rijden (middelbareschoolgaande kinderen hè) want Zaterdag gaat er zelfs nog een 3 inh downpipe met dito uitlaat onder bij ET, ik wil wel mee kunnen komen in het verkeer.

Lempke

 Adv. Hondenrek te koop gevraagd! Antw. heb je een hond dan? Je wilt niet weten hoeveel mensen er op hun pik getrapt waren.
Citeer
Dit is zelfs te grof voor de tere zieltjes van de 850-club, waarbij ik me er dan ook zeer over verbaas dat Reitse nog niet heeft ingegrepen.           ;)

Maar nu ff zeerieus; welkom hier met je 21jarig Volvo-verleden!! Het ligt natuurlijk wel in de lijn der verwachting dat de volgende roffel toch een 850 wordt. Rij veilig en houdoe!
                            8)
Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.