"Nieuwe" optie ontdekt na 3,5 jaar!

Gestart door Edwin, 19-10-2005 22:42:16

Vorige topic - Volgende topic

Peertje

Anders trek je toch ff aan die hendel. Dan gaat ie tijdelijk 5 keer heen en weer.
Als je kort genoeg trekt verspil je ook geen sproeiervloeistof.  ;)
Hé? Geen banner meer?

DopdeDouwer

Voor "de optie" moet je anders wel erg voorzichtig zijn zeg anders zet je m gewoon uit. Maar het werkt wel met beleid
Vierkant Rules

Turbobiker

Ik zou het ook geen optie noemen, eerder een 'bug'. Je haalt hem namelijk heel kort van het contact. En zoals dop het al zegt, je schakelt hem wel heel makkelijk weer uit. Maar goed, het is enigzins bruikbaar...
De Tussenpaus

tdidude

Heb een progameerbare relais in mijn kar zitten.. en werkt helemaal prima.
Als er genoeg geintereseerde zijn wil ik er wel een zootje meenemen uit de states.... ben daar regelmatig voor mijn werk. Ken jongens van IPD wel een beetje en krijg zeker weten nog wel wat korting.

Laat maar weten

Groet
tdidude

5 cilinders is meer dan 4

Eugene

Die IPD relais werken niet voor alle types.

NOTE: Not for 40 series, 80 series or 2000 V70 AWD R models.

Wel een handig digetje overigens:

Our "SMART" relay allows you to easily adjust the interval to suit the conditions. Simply lift the wiper lever into the intermittent position and then back to the stop position. The relay counts the seconds until you move the lever back into the intermittent position. This is your new interval. You can set the interval from 1.5 seconds to 22 seconds. Our "SMART" relay simply replaces the original wiper relay and since no wiring or additional parts are needed, you retain a nice stock look and feel. Installation takes about 15 minutes. Complete instructions are included.

If it's not blown, it sucks...

tdidude

Klopt.. maar wat wil je daarmee zeggen?  ???

Het is wel voor bijna iedereen op dit forum
Werkt op alle 850 en de V/S 70 classics (behalve V70 2000AWD)  8)

Hoor het wel of er geintereseerde zijn.

oldostofjas

Mijn vorige auto had een regensensor en die mis ik wel een beetje...

Sta dus wel open voor "handigheidjes"
There is no place like 127.0.0.1

IRH

Hmmm, quanta costa zo'n relais? :-\

@®-

Citaat van: oldostofjas op 03-04-2006 11:42:56
Mijn vorige auto had een regensensor en die mis ik wel een beetje...

Sta dus wel open voor "handigheidjes"
Monteer je die gewoon, heb ik ook gedaan.

Roller

Citaat van: tdidude op 03-04-2006 10:18:57
Heb een progameerbare relais in mijn kar zitten.. en werkt helemaal prima.
Als er genoeg geintereseerde zijn wil ik er wel een zootje meenemen uit de states.... ben daar regelmatig voor mijn werk. Ken jongens van IPD wel een beetje en krijg zeker weten nog wel wat korting.

Laat maar weten

Groet
tdidude

Lijkt mij ook wel wat.
In de Passat zat ook zo'n ding, errug handig.
Misschien even een nieuw draadje voor aanmaken, kun je turven hoeveel belangstelling er voor is.

Roller
rollen of niet rollen
thats the question

tdidude

Relais kost ca EUR 60,-

Wat kost een regensensor?

Ik zal mijn contact bij IPD eens mailen wat voor een discount ik kan krijgen bij >10.

Op laten sturen naar NL heeft geen zin.. is erg duur. Stop ze gewoon in de koffer .. "gratis" luchtpost 8)

Roller

Citaat van: tdidude op 03-04-2006 16:09:58
Relais kost ca EUR 60,-

Wat kost een regensensor?

Ik zal mijn contact bij IPD eens mailen wat voor een discount ik kan krijgen bij >10.

Op laten sturen naar NL heeft geen zin.. is erg duur. Stop ze gewoon in de koffer .. "gratis" luchtpost 8)

Met wat voor termijn moet ik rekening houden?
Kan ik vast gaan sparen.

Roller

rollen of niet rollen
thats the question

tdidude

Paar weken.. "als je haast hebt"
Heb genoeg collega's die zo vriendelijk zijn eea te "airfreighten"  :P voor mij.

Zal binnenkort wel ff een draadje starten.. dan gaat het allemaal wat langer duren..ivm organiseren van een inbouwdagje (bijv de uitdeukdag) etc..

Hen3

Ik heb al weer een aantal jaren een Hella Raintronic en die werkt perfect!

... totdat je voorruit vervangen moet worden. De garage heeft de sensor overgezet op de nieuwe ruit, maar nu is de lijmverbinding tussen ruit en sensor niet luchtbelvrij. Ook hebben ze een sterke kit gebruikt, terwijl ik gewoon heldere siliconenkit heb gebruikt, juist om hem weer van de ruit te kunnen krijgen.  Door de luchtbellen doet ie het nu iets minder goed (wist soms te laat) en door de kit is hij niet meer van de ruit te krijgen  :-\

De sensor zelf kan ik aanbevelen. Het maakt van je auto ineens een echte luxe wagen....

oldostofjas

Citaat van: Hen3 op 03-04-2006 20:57:15
Ik heb al weer een aantal jaren een Hella Raintronic en die werkt perfect!

Wat kost zo'n ding?
There is no place like 127.0.0.1