Mark zijn V70 R

Gestart door Markbakker, 11-05-2016 20:53:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markbakker

Dag allemaal,

Afgelopen vrijdag trotse eigenaar geworden van een V70R, na ruim een halfjaar zoeken, hierbij veel gehad aan alle informatie op het forum. Was eigenlijk opzoek naar een Nautic bleu pearl met licht interieur, maar kon na het zien van deze Black stone met al zijn opties, waaronder een werkende standkachel, hem moeilijk laten staan. Heeft al een LPG systeem ingebouwd van het merk Icom, vergelijkbaar als het systeem van vialle, gas wordt er ook vloeibaar ingespoten.
Een paar kleine puntjes waaraan gewerkt moet worden, zoals een achterklepslot dat niet meewerkt met de cv (wel handmatig), een aircocompressor die om de 5 á 6 seconden aan en uitslaat (wordt dus niet echt koud) Denk dat ik daar deze oplossing eerst maar voor ga proberen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,50469.0.html. En de CD-wisselaar leest geen CD's maar daar was volgensmij ook een HOWTO voor.
Nu eerst genieten van deze prachtwagen, moest de wagen (voor mij gezien) aan de andere kant van Nederland ophalen wat rijdt dat toch heerlijk.
Een fotootje..

)()()sT

Welkom, en gefeliciteerd met deze mooie R! 8)

robert69


MarcoV

Mooi R weer, welkom hier!

Marco

cornelis-b

Welkom Mark en gelijk een foto dat is helemaal top. Mooie R en in de juiste kleur ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Welkom, mooie R  :eusa_clap:
Wat betreft de airco.. zit er wel genoeg koudemiddel in, bij te weinig slaat deze snel achter elkaar aan
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daanium

Welkom! Mooie R, waar woon je en waar komt deze V70R vandaan?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

dielie850

Welkom.
Mooie R heb je :eusa_clap:

Markbakker

Citaat van: henry classic v70 op 11-05-2016 22:02:45
Welkom, mooie R  :eusa_clap:
Wat betreft de airco.. zit er wel genoeg koudemiddel in, bij te weinig slaat deze snel achter elkaar aan


Bij de aankoop is mij verteld dat deze net is bijgevuld, had ook al even gemeten wat de spelling is bij de compressor en dat is 1mm en aangezien er in die HOWTO stond dat het 0,3 tot max 0,5 mocht zijn ging ik er vanuit dat het daar an lag.

Citaat van: daanium op 11-05-2016 22:11:10
Welkom! Mooie R, waar woon je en waar komt deze V70R vandaan?

Ik woon in Groningen (stad) en deze R komt uit de buurt van Venlo, half jaar teug geïmporteerd uit Duitsland compleet met onderhoudsboekje en facturen vanaf 2008.

e36-italia

Mooie R  :angel:

staat deze achter nou wat laag... of staan R awd's nou zoveel hoger?!

Markbakker

Citaat van: e36-italia op 12-05-2016 20:30:17
Mooie R  :angel:

staat deze achter nou wat laag... of staan R awd's nou zoveel hoger?!

De auto heeft achter nivomats, kwam net de wasstraat uitrijden dus ze waren nog niet echt omhoog gekomen.

hsv70

Welkom. 
Mooie R heb je. 
Veel veilige kilometers toegewenst.