Nieuw op het forum.

Gestart door Daracus, 26-10-2005 19:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daracus

Hallo.

Ik ben nieuw op het forum en zal me en m'n auto ff voorstellen.
Ik ben Dennis, ben woonachtig in een mooi dorpje in Brabant, en ik heb onlangs mijn eerste Volvo 850 aangeschaft.
Het is een zilvergrijze 850 GLT uit 1992, een oudje, maar heeft nog maar 210.000 km op den tellert, (net ingereden voor Volvobegrippen, naar ik vernomen heb) en hij rijdt super.

Hiervoor ben ik een fervent BMW piloot geweest en heb al diverse (7 in totaal) BMW's gehad, van de 320 uit 1987 tot de 528i uit 1997.
Mijn laatste, een 328i Alpina, heb ik helaas in puin gereden, en heb nog een 635CSI in een schuur staan die ik reeds 5 jaar aan het restaureren ben. (schiet niet op zo'n bak)

Daarna heb ik uit nood, de auto van mijn schoonvader overgenomen, de Volvo 850, die ik nu bezit.
En, ik moet bekennen, er komt geen BMW meer op de oprit te staan hier(behalve de 635 over een jaartje of 10...?...) alleen nog de 5 cilinder volvo's.
Deze Volvo bevalt mij namelijk erg goed, fijne 5 cilinder, genoeg trekkracht, en met deze auto kan ik ook normaal en relaxed rijden, (heel wat anders dan zo'n veel te hitsige Alpina), en dan dat geweldige roffelend geluid, ik ben er nu al helemaal verslaafd aan.

Echter de techniek van de Volvo is me nog een beetje vreemd, daarom leek het me erg verstandig om me hier op het forum aan te melden.

M.b.v. dit forum heb ik onlangs al mijn vlamdover in het carterventilatietraject vervangen, helemaal top!

Dat was het wel zo'n beetje.
Groeten,
Dennis Daracus








Claudia

En wéér een GLT uit '92 erbij...en ook nog in de mooiste kleur ooit ;D

Welkom Dennis....en je zult met foto's over de brug moeten komen hier! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

The Saint

Uit nood worden dus mooie dingen geboren: Het Volvovirus!

Welkom op het forum Daracus.

Die 635CSI zie ik ook wel zitten trouwens. Vroegah door de TV serie Moonlighting (Bruce Willis & Cybill Sheperd) al 'fan' van geworden. Succes met je project.
No shirt no shoes, no pinball

Daracus

Oke, ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Stel je er alleen niet te veel bij voor, auto is helemaal origineel, niet verlaagd, geen spoilers e.d. erop.....

Claudia

 ???

Dan is ie op het mooist....toevallig!
(heb er namelijk zelf ook zoeen 8))
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Welkom op het forum.

En wat mij betreft plaats je foto's van de 635. Die zou er bij mij ook wel bij mogen als 2e wagen ;D
De Tussenpaus

Emiel

Welkom Daracus. Het word nog druk met al die 'oudjes' op het forum ;D!

Peertje

Welkom daracus.

Ben benieuwd naar de foto's.
(Graag beide auto's) ;)
Hé? Geen banner meer?

MarcoV

Welkom bij de club en veel rijplezier gewenst,

MArcoV, die ook een 325i Touring Alpina gereden heeft!!

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)