Carterontluchting schoonmaken

Gestart door briston, 27-10-2005 20:34:50

Vorige topic - Volgende topic

briston

Hallooaa,ik lees geregeld dat de lekkage aan je krukaskering veroorzaakt word door een verstopte carterontluchting :'(

Mijn vraag is kan ik die zelf reinigen en zo ja waar zit dit onderdeel?en is het veel werk

Alvast bedankt heren technici

Het betreft een volvo 850

Groetjes René ;D

Reitse

Ja, je kan het vast wel zelf. Probeer ff zoekfunctie uit ;)

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

briston

Zoooohhh,schrik me de koelere moet nog effe over nadenke!!!!

animalT5R

valt wel mee rene'
is goed zelf te doen,staat gelukkig heel duidelijk geschreven.

elianmars

Citaat van: animalT5R op 27-10-2005 21:11:10
valt wel mee rene'
is goed zelf te doen,staat gelukkig heel duidelijk geschreven.

Is inderdaad goed zelf te doen, hoor. Zelfs ík heb het voor elkaar gekregen  ;D ;D

T5eRwin

Het is inderdaad goed te doen ;D dankzij de aanwijzingen van AnimalT5R en de foto's van Marco V.
Met wat geduld en inderdaad wat lenigheid van je armen kom je een heel eind. Het is mij ook gelukt...  8) En het is de moeite waard er zat wel wat troep in ongeveer 220 dkm gelopen en je weet zeker dat het weer schoon is.  ;)

animalT5R

Citaat van: T5eRwin op 27-10-2005 22:10:08
Het is inderdaad goed te doen ;D dankzij de aanwijzingen van AnimalT5R en de foto's van Marco V.
Met wat geduld en inderdaad wat lenigheid van je armen kom je een heel eind. Het is mij ook gelukt...  8) En het is de moeite waard er zat wel wat troep in ongeveer 220 dkm gelopen en je weet zeker dat het weer schoon is.  ;)

jij had nog een telefonische hulplijn achter de hand ;) ;D

T5eRwin

INDERDAAD  :-X erg handig zo'n hulplijn :) nogmaals bedankt AnimalT5R

Eugene

Zoals al eerder gezegd. Heel makkelijk zelf te doen! Tis wat werk, vooral de eerste keer, maar dan heb je wle de zekerheid dat het schoon is en bespaar je je een reperatie van 600 euro.

Vergeet niet alle slangenklemmen goed vast te zetten ;)

If it's not blown, it sucks...

ed

René,

Heb je een turbo of niet? In het laatste geval hoeft het spruitstuk er niet afen kun je de vlamdover reinigen. Als je zoekt op dat woord moet je veel tips vinden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!