Electrisch schuifdak

Gestart door Peth©oni, 30-10-2005 14:46:11

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Vraagje:

Van de twee T5R'en die ik heb, gaat bij de 1 het dak met 1 druk op de knop open en de andere moet ik ingedrukt houden.... heb de relais al gewisseld maar die zijs standaard (naast het zekering-strookje) en de schakelaars gewisseleld... kan het dan bv in het motortje liggen?

Peertje

???

de mijne moet ik ook vast houden.

(het knopje van het schuifdak bedoel ik)  ;D
Hé? Geen banner meer?

Peth©oni

Citaat van: Peertje op 31-10-2005 00:41:29
???

de mijne moet ik ook vast houden.

(het knopje van het schuifdak bedoel ik)  ;D

psies... van de groene die ik heb, die dus iets nieuwer is hoeft dat dus niet !!!!
waar zitum dat verschil in...

Emiel

Probeer eens het regeleenheid(je) te wisselen die naast je motortje zit, wellicht zit daar verschil in. Let wel op dat beide ramen dicht zitten op hun rust stand. Heb dat 1 keer niet gedaan, en ik werd er niet echt vrolijk van :-\

Emiel.... :o

Peth©oni

Citaat van: Emiel op 31-10-2005 22:07:41
Probeer eens het regeleenheid(je) te wisselen die naast je motortje zit, wellicht zit daar verschil in. Let wel op dat beide ramen dicht zitten op hun rust stand. Heb dat 1 keer niet gedaan, en ik werd er niet echt vrolijk van :-\

Emiel.... :o

Zijn raam en schuifdak dezelfde regeleenheid?

Emiel

Sorry, bedoel natuurlijk het dakraam = schuifdak ;).  Als je de unit van de binnenverlichting loshaald, zie je een zwart kastje zitten naast het motortje, zit met 1 torx vast, die regelt de standen van het schuifdak. Tis ff een beetje prutsen.
Zou verder dan ook niet weten waar het dan in zou kunnen zitten, je hebt alle andere opties al gehad...

Peth©oni

Klopt !! ik heb ze van beide auto's uitgewisseld en nu kan ik het dakraam van de gele met 1 druk op de knop bedienen...... weer wat geleerd !!!

thanks