Rica chip??

Gestart door Jacko, 31-10-2005 11:31:38

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Dan moet je eens kijken met een standaard T-5 dan krijg je ineens 79 pk meer (dus van 225 pk naar 304), maar ook een koppel van 420 Nm  ???

JCviggen

Als ze de chip op de bank piekfijn op de wagen afstemmen zit er altijd wat meer in, ik geloof niet dat die chips de ze er bij de meeste mensen op 15 min induwen nog maar in de buurt van 300pk komen...ben niet zo gek ervan....een mooie koppelberg onderin, dat wel ::)
Wat ik me nog herinner van de rollenbankdag is dat de meeste gechipte wagens pisrijk lopen bovenin...meen me te herinneren dat een rica gechipte automaat onder 10:1 ging bovenin
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Citaat van: Johann op 01-12-2005 17:39:25
Citaat van: M a r c op 01-12-2005 16:19:36
nee, 420Nm is wel haalbaar, maar die 310pk never en te nooit niet

tenzij je al een downpipe e.d. hebt?

60pk met alleen een chip lukt niet

zet maar op de bank na chippen, redt je niet

Tsja Marc... Blijkbaar kan je concurent 't dus wel..  ;D

Wat? overdrijven.... ja , dat wel  ;D

Voor alle duidelijkheid, ik kraak het product niet af! Maar de marketing wel....  :)

Chippen zal ca. 30-35pk extra opleveren, in de praktijk gaat het koppel wel altijd boven de 400Nm. Voor veel extra pk's moet de uitlaat 'geopend' worden, denk aan een 3" downpipe en een sportuitlaatsysteem met absorptiedempers.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

DurkieBoy

Oké bedankt!  :)
Volvo... the best a man can get...

emielC70

aan de motor en aan de wielen scheelt volgens mij nog behoorlijk wat! Ik had 270 aan de wielen en dat was 300 aan de motor.

Overigens heeft rica zelf toegeven dat 310 niet te doen is zonder grotere downpipe. Met grotere downpipe redden ze 310 pk wel ik heb daar zelf met chip en downpipe 309 pk op de rollers gezien alleen toen liep niet lekker.

8 december word de rest van mijn uitlaat 3 inch gemaakt dus ik hoop 9 december in enkhuizen terecht te kunnen om de chip aan te passen.