kheb 'm

Gestart door curtainwilly, 05-11-2005 15:59:02

Vorige topic - Volgende topic

curtainwilly

Ja hoor ;D vanmorgen om ongeveer 5.30 uur al wakker(lijk wel een kind) en om 8 uur vertrokken naar Roosendaal
na wat koffie en een plasstop om ongeveer 10.30 aangekomen bij mijn nieuwe liefde een zwarte 855(?) estate 2.5i 10v uit 96 met 232.000 op de klok G3 gas dus precies wat ik wil
Ik zal morgen ff foto's schieten als ik de boekjes allemaal heb doorgewerkt. :P....
Jesus wat een knoppen(vergeleken met mijn werk-auto een MB 312 sprinter hahaha lijkt nu wel een flintstone auto) en toeters
Alles werkt behalve de airco, dat wist ik van tevoren er ligt een andere riem op die de airco pomp vrijlaat,.....kan dat kwaad? ???
Ik wil die pomp nog deze week laten vernieuwen en systeem weer netjes laten werken
Wat een wagen ik voel me a king for today.. :D
Alpine radio met 6 boxen en 10 cd wisselaar ook top
Ik ga nu nog gauw even naar buiten toch nog ff kijken
tot na het checken...
Mazzel en foto's komen gauw als ik weet hoe dat moet?....
Willy

The Saint

Citaat van: curtainwilly op 05-11-2005 15:59:02
Mazzel en foto's komen gauw als ik weet hoe dat moet?....

Kijk ff een paar draadjes boven dit draadje  :) (En dan heb je geen excuses meer..  ;))

Maar iig: VAN HARTE GEFELICITEERD HOOR!!!
No shirt no shoes, no pinball

fearless

Gefeliciteerd, kan me wel voorstellen hoe blij je er mee bent. Was ik ook toen ik mijn 850 op ging halen.  ;D

Jeroentjuh

Citaat van: curtainwilly op 05-11-2005 15:59:02
855(?)

De 855 is de estate en de 854 de sedan.....

thuur

Gefeliciteerd met je aanschaf! ;D

Dat van die riem kan geen kwaad hoor, je slaat gewoon de pomp over met een riem die voor 850's zonder airco is ;)

Veel plezier met je nieuwe liefde :D

Gr 8)

kasper2

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop,hier mag je best trots op zijn!! gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Zippo

Gefeliciteerd!! ;)