Uitlaat verloren

Gestart door Paco, 22-10-2002 14:26:09

Vorige topic - Volgende topic

Paco

vanaf de motorrai op de a1 zag ik opeens een stuk pijp vliegen in mijn achteruitkijk-spiegel! Leek een behoorlijke stuk trouwens. Even bij een tankstation gekeken of het van mij auto kwam, en ja hoor, eindpijp verdwenen.

Zit deze niet vast met slechts één enkele boutje? Ik bedoel dus puur de eind/sier-pijp... iets van 40 cm lang. Ik heb nu in ieder geval wel een rede om er een rechthoekige op te zetten van een t5(-r)...   [smiley=cwm8.gif] [smiley=cwm23.gif]

Walter

Die zit idd vast met 1 enkel boutje aan de onderzijde. En die willen weleens rotten, net als de eindpijpjes  :(. Ik heb 'm bij mij eraf moeten slijpen en toen met een hamer die pijp eraf gehaald...

Die vierkante zijn niet meer leverbaar  >:( Krijg je automatisch eentje van een S/V/C70 (afhankelijk van de lengte). Ander idee: een dubbele die iets omhoog staat. Kost geloof ik 43 euro, is origineel Volvo en staat wel heftig (vind ik [smiley=cwm12.gif]) Ik kan je een foto mailen van hoe de onder mijn auto staat (als ik op mijn werk ben). Is maar een brainwave...

Het is wel de eerste keer dat ik hoor dat die loslaat... Ik weet wel dat bij een S60 de afdekding van de afneembare trekhaak boven de 200 de strijd tegen de wind verliest...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937