Bigfront

Gestart door meyerink, 06-11-2005 22:01:25

Vorige topic - Volgende topic

meyerink

Welk redelijk modern type Bigfront radio/.CD past in een 850 ('96)?
Zijn deze radio's standaard uitgevoerd met een versterker om het signaal vanaf de zijruit antenne goed te ontvangen? De radio die momenteel ingebouwd is door een reguliere volvo-dealer heeft namelijk bijna geen ontvangst.
Bedankt voor je reaktie,

Jules

thuur

In principe passen alle radio's. Anders zoek even naar de accessoirelijst van een '96-er 850.

De Estate's hebben standaard een antenneversterker, bij de sedans kun je er wel 1 plaatsen als die er niet zit.

Begin eens te kijken naar de aansluiting achterop de radio. Zit deze goed vast? Verandert de kwaliteit zodra je hieraan begint te bewegen? etc.etc.

Gr 8)

Roy_Heitzer

zou eerst eens kijken of de massadraad van de raamantenne wel vast zit,deze zit in de kofferruimte links,volgens mij in bij de reservewielbak

Bij mij was dit het probleem van de slechte ontvangst

volvo8502010v

Citaat van: meyerink op 06-11-2005 22:01:25
Welk redelijk modern type Bigfront radio/.CD past in een 850 ('96)?
Zijn deze radio's standaard uitgevoerd met een versterker om het signaal vanaf de zijruit antenne goed te ontvangen? De radio die momenteel ingebouwd is door een reguliere volvo-dealer heeft namelijk bijna geen ontvangst.
Bedankt voor je reaktie,

Jules

ik ben ook op zoek naar een bigfront voor m'n 850 van '95. zou een HU 803 Radio + 4 cd wisselaar van een v70/s60 ook in m'n roffel passen???  ??? ??? :)

ik hoor wel, en een accesoireslijst??? waar vind ik die ??? ???