Wie ben ik

Gestart door Antonie, 07-11-2005 11:11:48

Vorige topic - Volgende topic

Antonie

Hallo ik ben AW van Elst uit Enschede en (sinds kort lid) ben sinds zaterdag eigenaar van een 850R estate automaat met 200.000km met kenteken NV-GJ-60.
Heb de auto gekocht bij PG auto's in Papendrecht aardige mensen met goede service.
Heb hiervoor een 850 GLT uit 92 gereden. Auto beviel goed maar had hier wel alle volvo mankementen aan gehad zoals krukaskeering , koppeling , radiator etc.

Wat een monster is de 850R wordt er eerlijkgezegd gewoon bang van het vermogen/trekkracht.

Wil er nog wel wat dingetjes aan doen bv veerpootbrug waarschijnlijk een andere uitlaat.

Foto's volgen nog

AW van Elst

Antonie

Thumbnail for forums (1)

Hierbij een foto.

groeten AW van ELst

Antonie

Zo nu wel hoop ik

Christiaan

Mooie bak Antonie.
Welkom RRRRRRij ze!
Christiaan

Antonie

Zo nog een foto. Meer foto's volgen

mehn

Ziet er goed uit, alleen een beetje vreemd dat de bumpers in kleur zijn gespoten en de stootstrips niet  :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Ah cool!!

Dat viel me ook op zag de Volvo staat op weg naar de Edah. Mooi Krikt het R-gehalte weer op hier in de buurt.

Tegenover je woont volgens mij ook iemand met een grijze R of niet?

Paul (die rooie met een enorme sticker achter op en een paar straten verder)

peterr

Welkom Antonie. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik. Vandaag weer 400 km geroffeld...

The Saint

Een beauty Antonie, gratuliere!
No shirt no shoes, no pinball

The Saint

Citaat van: peterr op 07-11-2005 18:42:43
Welkom Antonie. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik. Vandaag weer 400 km geroffeld...

Hey Peterr, check je onderschrift, dat kan natuurlijk niet he, en IK was eerst  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Volvo comfort

Hey Antonie,

Een keurige wagen heb je...

Nu nog een foto van de binnenkant  :P

veel veilige km toegewenst

gr. Koos

Antonie

Hoi Paul

Ja inderdaad zag die rooie ook wel eens voorbij komen en dacht zón auto wil ik ook maar dan groen ;D
Leuk dat er in de buurt ook een liefhebber rond rijdt

Die grijze R van de overbuurman was volgens mij voor de handel (had wit kenteken met zwarte letters is dus ingevoerd ). Die mensen zijn er net komen wonen. Heb die grijze R de laatste tijd niet meer gezien.

Groeten Antonie

elianmars

Welkom hier, Antonie!

Mooie wagen, hoewel het inderdaad vreemd is dat de bumpers wel geheel gespoten zijn en de stootstrippen niet  ???

Is de R al gechipt? Zoniet, dan kun je nog veeeeeeeeel banger worden van het vermogen!  ;D ;D 8)

Antonie

Hallo mensen ,

Ja klopt mehn en elianmars m.b.t tot de bumpers/deurstripes. Is naar mijn mening ook wel een beetje jammer/raar maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk.  

Voorlopig eerst maar even wennen aan dit vermogen voordat ik hem ga chippen e.d lijk me.

Moet trouwens ook nog wel wennen aan het interieur. Is dat hele lichte hout met lichte bekleding. Vindt het wel bij de auto passen in combinatie met dark olive green.

Hoop dat ik in de toekomst een keer de mogelijkheid om naar een meeting te komen en wat ervaringen kan uitwisselen.

groeten Antonie  

Frans Harkema

Proficiat, mooie auto in een fantastische kleur!           ;D