Kon er zomaar één kopen

Gestart door Volvograag, 12-11-2005 23:14:08

Vorige topic - Volgende topic

Volvograag

en dat deed ik: estate 2.5 10v 1996 autom., antraciet. Welke uitvoering het is ben ik nog niet achter, maar heeft o.a. abs, ecc en van die belangrijke wissers op de koplampen. Een paar bekende problemen (stab.stand, motorsteun) heb ik al  zelf kunnen verhelpen m.b.v. dit forum. In 2001 is er een Vialle G3 installatie ingekomen. Dit forum is echt goed en ik hoop er zelf ook iets aan bij te dragen, hoewel dat niet al te technisch zal zijn (gingen electronen nou links- of rechtsom?).
Jan, Haarlem

elianmars

FOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTO!!!!

Alstublieft?   ;D ;D ;D

Welkom hier op het forum!

Volvograag

The Saint

Gefeliciteerd Jan, en welkom op het forum natuurlijk.

Op het forum vind je ook wel het eea over de diverse uitvoeringen.
No shirt no shoes, no pinball

toycar

;D

Hallo Jan, welkom op hét forum. Ben je er inmiddels al achter welke uitvoering yours is? Uiteraard kan een foto niet achterblijven, maar dat is al nadrukkelijk gevraagd.

Turbobiker

Eh...? Elektronen ??? Gaat je wagen daar sneller van ;)

Welkom, zelfs als je niets toe te voegen hebt ;D
De Tussenpaus

Volvograag

crd

Welkom Volvograag!

Yep dat is m

Ik rijdt zelf ook graag volvo :D.

Gelfeliciteerd met de aankoop.
Mocht je de ongespoten delen van de roffel weer mooi willen maken dan schijnt dat goed te gaan met rechtsdraaiende lijnzaad olie   ;D

elianmars

Vanwaar dat knipwerk in de foto?

Mooie wagen, hoor!  8)

Christiaan

Een heel herkenbare en mooie kleur!
Welkom.
Christiaan

Turbobiker

De Tussenpaus

Hjal

Bij de kentekenplaat zijn de electronen wat van slag.
Sh.t happens.

Volvograag

Uitstekend speurwerk Hjal ! Ik heb verder niets te verbergen, de straat heb ik gewit met MS paint, dat leidt maar af van de auto. En voor de heer Freak: ik heb nog 2 blikjes linksdraaiende staan. Ik heb ooit ergens gehoord, dat als je die bij elkaar gooit, dan gaat het rechtsom draaien, dus dat komt wel goed. Bedankt voor het warme welkom en tot ergens anders op het forum.
Jan