EEN 3'' CATLOZE DP UPDATE en VRAAG- Page 9

Gestart door The Driver, 15-11-2005 12:31:13

Vorige topic - Volgende topic

911sap11

Citaat van: mehn op 01-12-2005 11:15:59
Citaat van: eugene op 01-12-2005 11:08:44
Citeer
Waar vind je in hemelsnaam een vrij stuk weg waar je de 0-200 tijd kunt meten?  ???
Zuid Limburg ;D 8)

Bergop 210, A76 tussen Nuth en Duitse grens.
Alleen ff uitkijken bij 19.8 onder het viaduct  ;)

Dat ziet er dan weer zo uit !  :-\
Foto door Perfectsound

mehn

Citaat van: 911sap11 op 02-12-2005 12:17:08
Dat ziet er dan weer zo uit !  :-\
Foto door Perfectsound

Yep klopt. Staan 9 van de 10 keer ook aan de andere kant  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Citaat van: volvos60t5 op 18-11-2005 15:40:33
Zijn er nu al filmpjes van de SD II ?

De bug is er uit. ECU is nog wel een teruggeregelde versie welke onder de 4000 maximaal 0.9 bar doet en tot het rode niet hoger komt dan 1.06 bar volgens mijn drukmeter. Auto staat op winterbanden, tank is vol en de temperatuur 6 graden.

Kiek moar

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Hij gaat er nu lekker vandoor Johann! Moet nu op gaan passen op de Ring... ;D

Emiel... 8)

Johann

Citaat van: Emiel op 02-01-2006 14:26:05
Hij gaat er nu lekker vandoor Johann! Moet nu op gaan passen op de Ring... ;D

Emiel... 8)

Ja mijn jongen, pas jij maar op...  ;D

ed

:o :o :o :o Tering dat is snel! Is net zo rap als een Porsche 997 Carrera 2 of 2004 M3. Petje af hoor.

Is dit nu definitief, of moet er nog meer kunnen komen? Kan me voorstellen dat de turbodruk nog wat omhoog moet. Is de auto zo al op de bank geweest? Ik ben erg benieuwd hoeveel vermogen je nu zit.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Johann

Citaat van: ed op 02-01-2006 14:52:58
:o :o :o :o Tering dat is snel! Is net zo rap als een Porsche 997 Carrera 2 of 2004 M3. Petje af hoor.

Is dit nu definitief, of moet er nog meer kunnen komen? Kan me voorstellen dat de turbodruk nog wat omhoog moet. Is de auto zo al op de bank geweest? Ik ben erg benieuwd hoeveel vermogen je nu zit.

Auto is op de rollenbank geweest bij RICA en deed gemeten 317 PK en 405 Nm op de bank. Dit was met ongeveer 1.2 bar druk van wat ik er zo van kon zien. Dat ging twee dagen goed waarna continue de ECU in noodloop ging. Ik heb alles nagekeken en een nieuwe drukregelklep er op gezet maar niets mocht baten. Ben daarop weer naar RICA gegaan en alhoewel we eigenlijk allemaal van mening waren dat het niet aan de software lag heeft Roel toch een iets "rustiger" software in de auto gezet met een maximum van ongeveer 1 bar, 1.03-1.06 ongeveer, maar ook dit mocht niet baten. Heb uiteindelijk vorige week maar het hele inlaat traject en alle slangen er uit geropt en toen bleek dus dat het bij de nippel op 't compressorhuis niet goed zat. Omdat alles zo krap is om de turbo heb je hier helemaal geen kijk op, ook de nieuwe nippel en slangen monteren moet op gevoel want je ziet de nippel gewoon niet zitten. De turbo heeft meer dan een jaar op mijn buro gelegen en is ettelijke keren gebruikt als pasmal voor mijn hobbie projectjes en ik zal wel ergens een keer tegenaan getikt hebben denk ik.. Gewoon een knullig iets waar je je de tering naar zoekt. De rustige software zit dus nu nog in de ECU. Zal binnenkort wel weer eens langs RICA om de andere versie terug te laten zetten want daar ging ie toch wel een stukje sneller nog op.

Ik wil later dit jaar nog wel een andere turbo er op hebben, zit te denken aan de GT3071R die ik heb liggen of heel misschien een GT2871R-WG welke ook net 400 PK moet kunnen doen maar iets sneller of eerder kan opspoelen.

Eerst maar eens genieten en de rest kom vanzelf wel.  ;)

Esveldt

Euuh, wat is het rode lampie dan? Je handrem?

Paul

Johann

Citaat van: Esveldt op 02-01-2006 16:06:50

Paul

SRS airbags..  ;)

Rudi

Knap werk dat je dat allemaal zelf kan doen Johann :)
Dr.Go-Fast...

fearless

Zo hee dat loopt lekker door.  ;D

Turbobiker

Citaat van: Esveldt op 02-01-2006 16:06:50

Paul

;D ;D ;D LOL
De Tussenpaus

Esveldt

The Driver