Site met goede links nieuwe R!

Gestart door Boom, 09-03-2003 23:46:56

Vorige topic - Volgende topic

Boom

http://www.r-series.org/

iedereen die meer over de S60R en V70R wil lezen, meot deze site bezoeken waarop heel erg veel links staan en waar je filmpjes over deze auto's kunt downloaden!

Ben nu de engelse film aan het downen... 77 mb, dus ff 20 minuutjes wachten en dan kijken maar. Jullie horen van mij of het een aanrader is, anders download je het voor niets. De TURBO MAGAZINE V70R VIDEO is franstalig, maar ziet er wel vet uit!
De DUTCH S60R film kan ik niet bekijken.. verkeerde codec. De andere ben ik nu aan het downloaden dus.... ben benieuwd!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Boom

ARGH!!

Error downloading codec!

Kan ook deze film van 77 mb niet zien.... ff kijken of ik ergens een ander programma kan downloaden dan mediaplayer en hopen dat ik het filmpie dan wel kan zien >:(
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Walter

Ik heb ook codec troubles thuis... Geeft ie ook steeds aan dat ie codec niet kan downloaden. Van Marc een andere link gekregen, ga daar eens kijken
//www.divx.com

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Raf

http://www.volvocars-pr.com/index.asp?par=model&pag=specs&year=2004&Model=104&lang=1&blink=0
wat zijn, in gods naam, Anti-submarine seats  ???
is dat ivm die boot die laatst in het kanaal gezonken is.   :D
als die dingen nattigheid voelen dan blazen ze zichzelf op zodat de auto blijft drijven! ;D
het is standaard aanwezig dus zal het wel iets goed zijn zeker. is het niet een beveiliging dat je bij een aanrijding niet onder je gordel onderdoor kan schuiven?

Raf
De gustibus non disputandum est!

Jan_D.

Inderdaad "anti-onderdeveiligheidsgordeldoorglijbekledingsstof".

Raf

CiteerInderdaad "anti-onderdeveiligheidsgordeldoorglijbekledingsstof".
herrinner me eraan nooit tegen jou scrabble te spelen ;D
De gustibus non disputandum est!