Eindelijk wel een T-5Rieder

Gestart door DerWeis, 20-11-2005 12:35:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DerWeis

Jazeker! de buis is trouwens van rvs, en gepolijst. het is een beetje een hobby van me om rvssen onderdelen te maken, de uitlaten zijn ook homemade! ik ben nu al druk opzoek naar afbeeldingen van downpipes voor volvo, (moet er eerst nog wel 1 kopen natuurlijk) Ben van plan om die ook zelf te maken! De meeste mensen hebben de gek met m;n cinqy! totdat de dumpvalve begint te blazen!!! ;D ;D ;D prachtig ;D
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

DerWeis

Geweldig! Hij staat voor de deur en kan hem nu net door het raam zien staan! De zwarte T-5R!! Dinsdagmiddag opgehaalt wat rijdt dat super comfortabel! Krukaskeerringen vervangen distributieriem enz enz. Dus kan met een gerust hart rustig over 's lands heren wegen toeren!
Wat is dat draaischakelaartje van de boorcomputer een prachtige uitvinding! Ik kwam er achter dat als je er aan draait de buitentemperatuur in beeld komt ipv het verbruik!!! ;D ;D

De foto's komen zo snel mogelijk!
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

RRRRR_Ramon

Je was er al even om je in te lezen, maar daarom een niet minder welkom alhier DerWeis, veel veilige kilometers gewenst!

Nu nog even je profiel aanpassen, want daar staat dat je nu nog Fiat rijdt.

Inderdaad is bij een T-5R het verbruik niet zo interessant om te zien op je boordcomputer  ;) :-X

Veel geluk met je Volvo!!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

animalT5R

#18
Hey Derk-klaas.
Euhhh.....foto's foto's.....je heb em al sinds dinsdag,waar zijn ze? ;D
;)
Mooi man dat je hem heb,veel plezier ervan.
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Citaat van: DerWeis op 12-01-2006 17:01:14
Wat is dat draaischakelaartje van de boorcomputer een prachtige uitvinding! Ik kwam er achter dat als je er aan draait de buitentemperatuur in beeld komt ipv het verbruik!!! ;D ;D

Het mooiste van een T-5dinges: die knopjes, en dan vooral de boordcomputerknop 8)

(Psst, wat is Rieder ??? )
De Tussenpaus

The Saint

De zoveelste die constant vanuit zijn huis naar zijn eigen oprit zit te koekeloeren  ;D

Mooi he  :D

Viel vergnugen.
No shirt no shoes, no pinball

DurkieBoy

Citaat van: Turbobiker op 12-01-2006 17:18:57

...

(Psst, wat is Rieder ??? )
Rieder is het Fries/Groningse woord voor rijder, driver, bestuurder... Zoiets  :D
Volvo... the best a man can get...

Eugene

Gefeliciteerd met de T-5R. Verbruik moet je niet teveel op letten, vooral niet de eerste week ;)

En zoals Jo al zei. Je hebt hem al sinds dinsdag.... waar blijven de foto's? ;D

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: The Saint op 12-01-2006 17:35:00
De zoveelste die constant vanuit zijn huis naar zijn eigen oprit zit te koekeloeren  ;D



Ik dacht dat ik de enige was....  :-[

Tjeerdk

Citaat van: DurkieBoy op 12-01-2006 23:32:34
Citaat van: Turbobiker op 12-01-2006 17:18:57

...

(Psst, wat is Rieder ??? )
Rieder is het Fries/Groningse woord voor rijder, driver, bestuurder... Zoiets  :D

Ik heb m'n auto bij Maarten Rieder gekocht (mrieder.nl) d8 even dat dat daar op sloeg.

sas

super, heel mooi voor je. Mijn metertje staat ook altijd op de temp, dat is zo ongeveer het enige wat wel constant blijft  ;D  

Is wel even wat anders dan de Fiat qua comfort ed he? Al was die gezien het filmpje ook rap.

kom op met die foto's  ;)

R.Bijl

Citaat van: elianmars op 12-01-2006 23:55:20
Citaat van: The Saint op 12-01-2006 17:35:00
De zoveelste die constant vanuit zijn huis naar zijn eigen oprit zit te koekeloeren  ;D



Ik dacht dat ik de enige was....  :-[

nee hoor er zijn er meer ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Eugene

Citaat van: elianmars op 12-01-2006 23:55:20
Citaat van: The Saint op 12-01-2006 17:35:00
De zoveelste die constant vanuit zijn huis naar zijn eigen oprit zit te koekeloeren  ;D



Ik dacht dat ik de enige was....  :-[

Jij zou toch beter moeten weten  ;D

If it's not blown, it sucks...

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-01-2006 23:55:20
Citaat van: The Saint op 12-01-2006 17:35:00
De zoveelste die constant vanuit zijn huis naar zijn eigen oprit zit te koekeloeren  ;D



Ik dacht dat ik de enige was....  :-[

Nee hoor, mijne staat prominent voor het keukenraam geparkeerd. Iedere keer dat ik langs dat raam loop moet ik ff naar buiten kijken :P

On-topic: gefeliciteerd, maar um, kom nou eens op met die foto's!  :D

DerWeis

Ik zal morgenmiddag foto's maken hoor en ze morgen plaatsen!! Ik ben gisteren naar de zwarte markt in beverwijk geweest, konden we mooi wat kilometers maken! wat rijdt dat comfortabel!!! echt super!! 420km gereden en voor 70euro brandstof verstookt, maar voor 150 euro plezier gehad, dus 80 euro verdient! nog een paar zulke ritjes en het geld voor de chip/remap is bij elkaar ;D ;D ;D Als je het zo heel erg snel tegen je vrouw zegt gelooft ze het misschien!!! ;D
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?