Eindelijk wel een T-5Rieder

Gestart door DerWeis, 20-11-2005 12:35:54

Vorige topic - Volgende topic

DerWeis

Hallo allemaal, ik ben Derk-Klaas de Wit en kom uit het friese surhuisterveen ben 25 jaar er getrouwd met bregtje, Ik ben dagelijks op jullie forum om te kijken of er nog een mooie volvo 850R te koop staat en natuurllijk is het enorm interessant om alle tips die jullie elkaar geven door te lezen! Zelf rijdt ik nu in een fiat cinquecento (niet lachen!!), en zo heel saai is ie ook niet want er zit een turbo en intercooler op genoeg voor 120pk aan de voorwielen en dat met een 1.1liter fiat motor! samen met een gewicht van 850 kilo wil dit wel uit de voeten! Mijn pa heeft een volvo S60 met een 210pk 4wd. en omdat hij zijn bovenarm gebroken had hebben wij zijn auto mee gehad op vakantie naar de ardennen! en als je dar dan 2 weken mee door de bergen toert ;D dan ben je snel besmet met het volvo virus en omdat ik de 850 echt een prachtig model vindt, en ik toestemming heb gekregen er een te gaan kopen ;D Hoop ik samen met de aankooptips van deze site een goeie te gaan kopen!

http://www.kaalmennuver.nl/fotos/derk-klaas/DSC00036.JPG

-- EDIT -- gaarne zelf foto-groote aanpassen !!! -- EDIT --
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

The Saint

Herzlich Wilkommen DerWeis  ;)

Dat zijn mooie plannen die je hebt! Een leuke overstap, van de Fiat 500 naar een 850. 't is iig 350 meer, moet je maar denken  ;D

Suc6 en veel plezier met je zoektocht.
No shirt no shoes, no pinball

M a r c

Wel een mooie kleur die Fiat  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Vertigo

Citaat van: M a r c op 20-11-2005 15:03:02
en een mooi gewicht ook (850kg). Had dan eigenlijk ook nog zo'n 850cc motortje (met turbo uiteraard) in moeten liggen. ;)

BenC70ES

Is echt wel een klein bommetje met 120pk  :o en met jou plannen ben je hier zeker op 't juiste adres  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

peterr

Welkom DerWeis

Goed zoeken naar een R loont (weet ik inmiddels uit ervaring).
Ik ben nu vast 1 van de weinigen in Friesland (heb wel 2 T-5R -en gezien, een CY en een groene). Een extra R kunnen we dus wel gebruiken....

Peertje

Welkom DerWeis.

Van wie heb je toestemming gekregen?
Hé? Geen banner meer?

R.Bijl

Citaat van: Peertje op 24-11-2005 12:43:53
Welkom DerWeis.

Van wie heb je toestemming gekregen?

Ik durf wel een gokje te wagen ;D

veel succes met je zoektocht en mocht je vragen hebben zijn er genoeg vrienden om dit te delen :D

grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Turbobiker

Van 850 KG naar 850 R, waarbij iedereen weet dat KG voor kilogram staat en R voor hemels ;) ;D

Welkom en succes.

(R staan nog wel een paar erg mooie 850 R-en in de advertentie sectie ;) )
De Tussenpaus

DerWeis

Bedankt!, het is echt super om op deze website rond te neuzen! enorm veel info waar je echt wat aan hebt! Ik heb ook al een paar mooie Rren gezien maar het  nadeel bij een particulier is dat je daar meestal geen auto in kan ruilen! Maar ik zal hem binnenkort te koop zetten op de homepage van de cinquecento club!!

Ik ben superblij met de toestemming zoals ik al zei maar hebben jullie ook tips om een:

Chip
Downpipe
Grotere intercooler
enz.

op zo'n manier te omschrijven dat je vrouw er het nut ook van in ziet!!! ;D ;D

Turbobiker

lager verbruik ::) Preventief onderhoud...
De Tussenpaus

DerWeis

Ik hoop dat ze me gelooft, als ze nu maar niet op deze pagina's gaat kijken ;D

Trouwens op www.kaalmennuver.nl staat de fiat van mij ook, het is een site van mij en mijn kammeraden, allemaal auto liefhebbers!!! dus de volvo krijgt straks ook een plek op de site!

DurkieBoy

Citaat van: M a r c op 20-11-2005 15:03:02
Het lijkt idd (op de foto) op Cream Yellow van de T5-R, maar het is in het echt fel-kanarie-geel...
Volvo... the best a man can get...

mehn

Citaat van: DurkieBoy op 09-12-2005 13:54:10
Het lijkt idd (op de foto) op Cream Yellow van de T5-R, maar het is in het echt fel-kanarie-geel...

T-5R  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

911sap11

Is dat een dump-valve op de chromen buis ?