goede garage Amersfoort?

Gestart door MichielW, 21-11-2005 11:26:58

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

Citaat van: VOLVOlkert op 17-06-2007 12:34:38
Als ik mijn verse V70 classic in onderhoud wil doen bij Serva in Amersfoort, klopt het dan dat ik moet vragen naar Emiel? Of was het Marcel?

Marcel is van magazijn. Emiel loopt in de werkplaats. Maar Emiel is niet de enige die in de werkplaats loopt, en ze weten allemaal van de hoed en de rand. Anders krijgt Emiel het ook zo druk. Lijkt me niet gezond.  ;D :eusa_whistle:
Volvo C30 '12

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 27-11-2005 19:23:14
Zolang je dus maar zorgt dat die Emiel niet aan je wagen komt zal het daar allemaal wel goed komen. ;)

8)

FGG

Bij Serva kun je zelfs naar binnenstappen voor een eenvoudig printje van wat noodzakelijke autogegevens. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

VOLVOlkert

fearless

Citaat van: VOLVOlkert op 17-06-2007 14:36:55
Hoe bedoel je?

Denk dat hij bedoeld dat de service er goed is.

Enno

Een goede dealer neemt je ook serieus als je ook zelf alleen de onderdelen nodig hebt...zodra ze door hebben dat je een liefhebber bent....ben je ook reclame voor hun bedrijf..zo vertelde mijn dealer dat ik tot een van de weinigen behoor met meer dan 4 ton op het blokje...midden volgend jaar een half miljoen.

ik ben blij met mijn dealer...de roffel komt er ongeveer 1-2 keer per jaar...en ongeveer 5-6 keer per jaar sta ik weer eens bij de receptie voor onderdelen.

Voor sommige reparaties denk ik dat de werkplaatstarieven te hoog zijn....voor andere reparaties heb je de apparatuur nodig van Volvo....(lees uitlezen OBD...)....Olie verversen doe ik 2 keer per jaar via andere kanalen en de laatste keer is mij kwikfit eigenlijk best goed bevallen...Mobil 5w40 synthetisch + mann oliefilter. De rest van het kleine onderhoud is goed zelf te doen (luchtfilter & interieur filtertje).

Als je alle beurten netjes laat uitvoeren wordt het voor mij een te dure hobby.

VOLVOlkert

Citaat van: Enno op 19-06-2007 14:31:53
Een goede dealer neemt je ook serieus als je ook zelf alleen de onderdelen nodig hebt...zodra ze door hebben dat je een liefhebber bent....ben je ook reclame voor hun bedrijf..zo vertelde mijn dealer dat ik tot een van de weinigen behoor met meer dan 4 ton op het blokje...midden volgend jaar een half miljoen.

ik ben blij met mijn dealer...de roffel komt er ongeveer 1-2 keer per jaar...en ongeveer 5-6 keer per jaar sta ik weer eens bij de receptie voor onderdelen.

Voor sommige reparaties denk ik dat de werkplaatstarieven te hoog zijn....voor andere reparaties heb je de apparatuur nodig van Volvo....(lees uitlezen OBD...)....Olie verversen doe ik 2 keer per jaar via andere kanalen en de laatste keer is mij kwikfit eigenlijk best goed bevallen...Mobil 5w40 synthetisch + mann oliefilter. De rest van het kleine onderhoud is goed zelf te doen (luchtfilter & interieur filtertje).

Als je alle beurten netjes laat uitvoeren wordt het voor mij een te dure hobby.

Ja, dat begrijp ik wel. Zelf ben ik niet heel handig, maar misschien moet ik het dan snel eens worden. Hoe weet jij welke beurt je moet uit laten voeren door een dealer en welke door een ander?

Enno

na 5 jaar & 250.000 KM...zie je op een gegeven moment wel wat je wel of niet zelf kunt organiseren...