dubbele uitlaat simons?????

Gestart door Diederick, 21-11-2005 21:19:15

Vorige topic - Volgende topic

Diederick

avond allemaal

zeg ff een vraagje las dat iemand de eerste dubbele uitlaat van simons onder een v70 of s70 had geplaatst ben bezig om er ook 1 aan te schaffen voor onder de 855 r estate
maar zit maar 1 demper tussen enige idee of dat een mooi geluid geeft of dat het tering lawaai word(lol)

alvast bedankt greetz Diederick:iconr:

M a r c

Wordt geen teringlawaai, ik heb het 'life' mogen horen en het klinkt gewoon sportief en mooi diep. Hij rookt ook mooi uit alletwee de pijpjes  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 21-11-2005 22:42:39
Wordt geen teringlawaai, ik heb het 'life' mogen horen en het klinkt gewoon sportief en mooi diep. Hij rookt ook mooi uit alletwee de pijpjes  ;D

??? Dat klinkt wél mooi, maar een 3 inch met maar 1 demper is te hard volgens jou. Hoe kan dat dan? Door de grotere diameter?

Diederick

Hey Thanx

dan weet ik welke ik dus nu moet gaan bestellen en eronder gaan knippen en plakken

super bedankt voor de tip marc

Diederick:iconr::iconr:

hanner

ik las net op de site van E T dat simons nu ook dubbele uitlaten levert voor v70 zonder awd. weet iemand of er hiervoor ophang beugels onder de auto gelast moeten worden? En hoe kan je het beste de uitsparing in je bumber maken?

M a r c

Alles zit erbij. Het enige wat er gedaan moet worden is een uitsparing in de bumper zagen.

info@europeantuning.nl

hanner

dank je voor de reactie. hoe kan ik t beste die uitsparing maken zonder mijn lak te veel te beschadigen?

M a r c

Citaat van: hanner op 25-12-2005 12:19:59
dank je voor de reactie. hoe kan ik t beste die uitsparing maken zonder mijn lak te veel te beschadigen?

Doen wij altijd met een Dremel. Op een laag toerental, anders smelt het randje. Wel eerst een mal maken a.d.h.v. de uitsparing links en deze dan in spiegelbeeld overbrengen aan de rechterkant.

info@europeantuning.nl

hanner

marc, weet jij zo of de simons uitlaat geleverd word met een rvs of chromen eind stukje of moet die apart besteld worden?

M a r c

Citaat van: hanner op 25-12-2005 12:44:18
marc, weet jij zo of de simons uitlaat geleverd word met een rvs of chromen eind stukje of moet die apart besteld worden?

Chrome (rvs) rond 100mm. Ik heb net nog even in de doos gekeken  ;D

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: M a r c op 25-12-2005 17:40:15
Citaat van: hanner op 25-12-2005 12:44:18
Chrome (rvs) rond 100mm. Ik heb net nog even in de doos gekeken  ;D

Mooi hè als mensen niet weten wie je bent  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Erg leuk! Lees het altijd met een glimlach.

Paul

fearless

Wie is M a r c dan ??

;)

Diederick

Citaat van: hanner op 25-12-2005 09:02:53
ik las net op de site van E T dat simons nu ook dubbele uitlaten levert voor v70 zonder awd. weet iemand of er hiervoor ophang beugels onder de auto gelast moeten worden? En hoe kan je het beste de uitsparing in je bumber maken?
JAAAAAAAA  BIJ MIJ ZIT HIJ ER ONDER
en inderdaad alles zit erbij en de uitlaat geeft een heel mooi geluid
het enige wat IK niet mooi vind zijn de eindstukken rond 100mm
veels te groot en op vallend denk dat ik maar opzoek ga naar iets kleiner en ovaal of zoals ik eerst aan 1 kant had dubbele heheheh heb ik 4 pijpen
ik denk dat ik morgen naar de meeting ga dus kan je daar kijken hoe hij eruit ziet en klinkt
greetz Diederick   :iconr:

fearless

Ben benieuwd hoe het klinkt.

Kwam er bij mij vandaag achter dat ik er een steekvlam van ongeveer 10 cm uit kan laten knallen. Best een stoer gezicht.  ;D